Goda chips

Igår såg jag film Farsan, den var verkligen kanon. Den tycker jag ni ska se, om ni ej sett den redan.
Rolig rakt igenom, med mycket skratt.
Jag köpte en ny sorts chips OLV  Ugns bakat sourcream onion bara 7, 5 % fett.

Nu väntar jag att Olv ska höra av sig, kanske man kan få lite chips, när jag skriver om dom ha ha

Fast jag gått ner i vikt, och kommer gå ner mer, så kommer jag unna mig gott då och då, annars kan man skriva in sig på kloster. Har 2 mål detta året, de är därför jag ska rasa i vikt



De var värt att prova bra fetthallt, satt fint i min underbara mun, trevlig eftersmak 25 kr.

Jag skulle skriva om mitt nya ställe jag provade i veckan, skulle gjort de igår, men tyvärr hann jag inte med de.
Dels hade jag och göra, sen ville jag ej stressa fram inlägget. Jag lovar idag likasant jag heter Kaffehörnan.



signatur kaffehörnan


2010-06-27 | 13:16:47
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()
1 Emelie

Vilken film såg du? :) Grattis till viktminskningen :D



Sv: ja så underbart väder :D vart i vårat avlånga land bor du? :D Roligt att jag finns där med :D



Tack detsamma!



Kram

2010-06-27 13:52:52

Ser gott ut med chips, måste nog investera i en påse till kvällen. Får hoppas den där sorten tagit sig norrut så den finns i min butik.

2010-06-27 13:53:47
3 feztis

Vad duktig du är som har satt upp mål och jag hoppas du når målen i år :-) Har inte provat de nya chipsen, äter sällan chips, men kanske ska prova dom nästa gång!

2010-06-27 14:27:00

tack detsamma.

2010-06-27 14:54:53

SV: hihi, vad söt du ärr. jag tycker om både skjorta och solglasögon :-D

2010-06-27 15:10:31

Hej vännen, det är bara fint med mig!:)

Är ute hela tiden, älskar solen!!

Nu måste jag strax börja städa, vill att det ska vara fint när min syster kommer imorgon från Finland.:)



Jag vill se Farsan-filmen, får bli nästa som jag hyr!

Hoppas du har det underbart!<3

Kram:)

2010-06-27 18:04:11

både och, det blir iaf aktiva lisatn för mig då ;)

2010-06-27 19:25:07
8 Emelie

SV: ja justja den filmen oh den vill jag verkligen se! :D

Skojjig va? :D

Var så lite så :)



HAHA ja hoppas de blingar ;D



Kram

2010-06-27 19:44:56

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback