Förändringar

Gomorron bloggen
Är de inte härliga hörnan som knappar på min blogg, jo de är de, lika sköna fingrar idag som alltid

När jag gjort detta inlägg, kommer jag sammanställa en liten lista till min designer, kommer ske lite ändringar, nja kanske inte så lite heller. Alltid kul med förändringar, ska bli spännande och se resultatet.

En sak kan jag säga redan nu, de kommer ej bli 3 kolumner som sist, kommer ni ihåg då jag skulle presentera min nya blogg, ni läsare kunde ej läsa delar av inlägget. Hur kul var de på en skala. Jag fick som jag ville, ska man vara ärlig skulle jag haft en snyting på mulen, men designsannis styrde upp de. Från dampstatus till normal.

Nu väntar kaffe och lite vardagssysslor.

Ni får ha de så fint


signatur kaffehörnan


2010-06-15 | 09:21:42
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()
1 Erie

hej!

Jag mår bra, och tänker på viss person.......

Kram

2010-06-15 13:55:47
2 Pem

Spännande med förändringar.......hoppas de blir bra!

2010-06-15 15:56:01

Gokväller.

Å nu kommer en annan hörna in och trycker ner bokstäver till dej.

Har du sett klubban jag gjort?

Nu ska det pimplas kaffe.

Ha en bra kväller.

Kramar

2010-06-15 18:10:48

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback