Klarade pressen

Hej bloggen

Igår sa jag till mig själv, kommer ej starta datan  och bloggen från 15.00 idag, jag smög upp datan 14,58, så man får klappa sig själv på magen och berömma.

Men jag hade och göra, diskade upp middagsdisken, satte på kaffe och såna saker, sen tog jag en tupplur

Jag berättade igår jag träffa på en tjej som sjöng och spelade gitarr.
Blev glad att hon hörde av sig, så imorron har jag glädjen att skriva en rad om henne och presentera henne + kommer även att länka till en sida, där hon finns.Hoppas jag träffar på tjejen igen

Nu kan jag vara lugn, nu är bloggen öppen ha ha. Man är nog allt beroende att blogga men härligt härligt.
Tänk vad en blogg kan skapa för möjligheter och dela med sig tankar,åsikter.Jag kan bara ta mig som ett exempel, träffat på så många fina människor, bloggträffar, så många som viljat vara med och sponsra till tävlingar. Sen har de skapats 2 samarbeten - Mist Stockholm samt Housing.

Är du lika beroende och älskar att blogga som jag, uppdaterar du några gånger / dag
Skriv då en kommentar till mig, de räcker typ beroende att blogga.

Imorron söndag kl 24.00 bommar jag, sen är de för sent att ha chansen att bli länkad



signatur kaffehörnan


2010-07-24 | 16:28:16
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()
1 Petra

tack för att du gillade mina bilder :D

2010-07-24 17:03:47
2 diana

Ska bli kul att läsa om tjejen du träffade :)

Jag är absolut bloggberoende. Får abstinenssymptom när jag inte får datortid.

2010-07-24 18:20:21
3 Lindy

God kväller!!!

Tack så mycket för komplimangerna både om mig själv och mina bilder. Själv tycker jag inte att jag är någon vidare fotograf om man jämför med andra fast jag har väl inte världens bästa kamera heller. Jag skulle behöva en ny kamera och jag har hört något om att det finns en kamera man kan blogga ifrån. Det vore ju helt perfekt för mig, då hade jag kanske hunnit uppdatera lite oftare. Har ju blivit rätt dåligt med det på sistone tyvärr men det har kliat i fingrana kan jag lova. Det har varit så mycket nu och så har jag umgåtts med nära och kära när jag haft tid över...



Jag hoppas också att det blir fler träffar, det vore jättekul!



Ha det underbart!

Kramar!

2010-07-24 18:29:16

Jag är nog smått beroende av att blogga, hehe.

2010-07-24 19:02:59
5 Emelie

Haha bra där! :D

Hoppas allt e bra med dig :)



Kram

2010-07-24 19:09:24

Svar: Ja jag hoppas också det går fort!



Han ska nog köra epa om han lyckas bygga klart den snart :P

2010-07-24 23:27:52
7 BENITA

SV: tack så mycket!

och roligt final du har. dock är jag inte så bra på att övertala folk till att rösta på mig.

haha



krams

2010-07-24 23:42:52
8 Em

Vad duktigt att hålla sig från datorn så länge. Jag har blivit lite bättre jag med, ibland kan det gå rätt lång tid och jag behöver inte ens vara särskilt upptagen med annat.

2010-07-25 09:53:59

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback