Kaffehörnan modell

Gomorron på er upp och hoppa, bädda era sängar

Ska bli spännande hur upplägget är i v blogg hos Miranda, jag anmälde mig igår.
Häromdagen var jag inne och mingla i butiken, så tjejen gjorde ett litet konstverk på mig, så här ser de ut
Justadoll



Sen sa hon till mig, nu ska du sminka mig, jo visst sa jag, blev svett i pannan. Modell är jag, men inte smink kille.
De började bra ha ha skulle sätta på mig skärpet med penslarna i, hamna fel upp o ner så alla penslarna kom på golvet. Vilken start alltså på min smink kariär. Kan ju inte vara bra på allt. Får jag ny chans ?
Nu när säsongen håller paus, kan de vara trevligt med liten modellavstickare
Senare kommer där ju nya elever, jag kommer vara modell då också.


signatur kaffehörnan


2010-07-01 | 09:19:55
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()

Jaha, jag tycker den e helt perfekt men du gör ju som du vill ;) gör du den själv?

2010-07-01 09:31:16
2 Emma

Ja men det är klart att du får en ny chans =)

2010-07-01 10:26:24
3 Diana

Inte illa att vara modell, haha! Exakt vad är det tjejerna övar på att göra? För "vanlig" sminkning är det ju inte... annars har jag missat något. Haha

2010-07-01 10:30:15
4 Vickan

Ha ha. Ja jag ser att du också platsar bra som modell : ) Kul att du kikade in på min nya bloggplats. Ja det är verkligen jättekul med min dotter. Har bara inte fattat riktigt än hur stort det är allting./kram Vickan.

2010-07-01 23:44:24

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback