Stor dag + känd över en natt

Just idag hände något stort

Jag trodde tjejen hade ringt fel, de var Sandra från Metrobloggen, hon frågade om jag kunde tänka mig bli intervjuad.
Jo de hade ju varit trevligt tänkte jag, ställde lite frågor om mig och bloggen.

Några veckor senare kom jag med i metrotidningen i 26 städer från Malmö till Norrland.

Kommer man med där och fick en länk på deras startsida i 2 dagar, de är inte många som blir utvalda på de viset och får en sådan chans. Då har man gjort något stort och skapat intresse hos människor, ni vet ju själv hur många tusen bloggare där finns på metrobloggen.

Denna bild hade jag i intervjun



De var ett stort genombrott för Kaffehörnan

Jag har varit med om mycket under min tid som bloggare, inte nog med att jag är sveriges kaffehörna.
Jag är också känd som Tossig kille olé olé igenkänd i många städer.

Jag är färsk på blogg.se

Ska bli spännande att blogga på denna blogg jag är nu, hoppas att många kommer följa mig här med tiden.

Till slut vill jag säga, vill ni läsa en bra blogg en cracy kille som har humor. Delar med sig av massor, så länka mig på era bloggar så missar ni inte något.
Snart börjar jag som modell och nya härliga modellbilder kommer jag dela med mig.

Tack till alla gamla läsare som följer mig, men även till er nya.

Jag har 2 fina samarbeten, som jag har bra kontakt med
Tack för ert förtroende
Mist Stockholm på Entré samt Housing Landskrona
Samtidigt vill jag passa på att tacka Smakfullt Landskrona, som också sponsrat med gosaker till tävlingar

Båda butikerna ger er 10% den med länken - uppger man Kaffehörnan i kassan får ni rabatt.
Hos Mist samma 10% säg bara Kaffehörnan i butiken
Fler kommer kanske ansluta sig, de vet man aldrig.

Gillar ni dessutom tävlingar i alla former, har ni till 100 % rätt
Min senaste är ju Kaffehörnans höjdare, just nu har 8 bloggar unik chans

Jag kan vara hård i många inlägg men ett hjärta av guld

Ha en bra dag








signatur kaffehörnan


2010-07-28 | 09:01:43
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (13) Trackbacks ()

sv ja jag mår jätte bra

2010-07-28 11:06:29

vad roligt min vän!!! din blogg är så bra o fin så jag tror att blogg.se snart förstår att de har en storstjärna som bloggare!



och ja, du har ett stort hjärta av guld!! med lite rosa blingbling på!

kramis

2010-07-28 11:14:06

hej har lagt in en video som jag brukar sjunga för min systerdotter

2010-07-28 11:45:03

Nu har jag varit inne och läst ikapp. Har inte haft tid med så mycket nu när man jobbar också..

2010-07-28 13:05:04
5 Pem

Man växer ju stort när man får beröm å känner sig stolt över de man gjort å gör...... å stolt ska du vara......de e alltid lika kul å kika in till Kaffehörnan å se var som står på dagens "meny"

=O)

Kram på daj C!

2010-07-28 13:51:02
6 CARRO

Intressant att läsa om ditt "genombrott". Det är så roligt att det går så bra för dig. Du verkar ha ett väldigt stort hjärta :o)



Kram till goa du!!!

2010-07-28 14:04:22

Hej :D



Tack för dina fina frågor, ska allt ta och sätta mig och besvara dem nu :)

Va gott med dammsugare, en av mina favoriter!

kram!

2010-07-28 16:38:05
8 Anonym

13

2010-07-28 18:17:36

Tack själv, du är alltid så trevlig! Inte konstig att du kommit så långt med bloggen :)

Haha vilken rar historia, visst har man de bästa minnena från sin barndom?

Tack detsamma du och kramar

2010-07-28 18:19:12
10 diana

Himla kul. Det är du väl värd :)

2010-07-28 18:47:30

Jag mår bara bra :) Hoppas allt är fint med dig! Jag minns intervjun, det var trevligt att prata med dig! :)

2010-07-28 22:20:37
12 Anonym

Yes... :D vadå tycker du min är bra?:)

2010-07-28 23:00:20

Har du fört över dina gamla inlägg?

2010-07-29 15:17:50

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback