Spelade 650 Euro

Hej era godingar
Härlig dag solen är framme

Helsingborg - Häcken slutade med seger för hemmalaget, personliga åsikt var de inte bra, då jag håller på Malmö FF. Nu är de 5 poäng igen.

De började ju bra för Häcken redan efter 12 min gjorde bortalaget mål.

För något år sedan till premiären av allsvenskan de året Henke kom till Hif, slutsållt på Olympia.
Alla trodde på vinst mot Häcken även jag, spelade 650 euro på hemmalaget.

Men de sket sig

Jag ska inte klaga, jag har spelat mig från 10 euro till 1200 euro 2 gånger på kort tid för några år sedan.

Ha en bra dag

signatur kaffehörnan


2010-07-27 | 10:17:38
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

åh det lät väldigt trevligt :) kul med videoinlägg, när kommer det upp :)

2010-07-27 11:02:30

Ojojoj, det var mycket pengar! Synd att dom inte vann :(

2010-07-27 12:12:29

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback