Mitt dragplåster på G

Nu lämnar jag in, tack för idag slut för idag.
Kommer med nya friska tag imorron

Vad tyckte ni om dagens intervju av åskgrabbarna, var de bra frågor ? saknades någon fråga
Har någon besökt deras hemsida ? Alltid roligt och veta

Hoppas ni tar chansen i Trisstävlingen, en av er kan de plinga i många år av guldkant, berätta om ert åskminnen. Reglerna står ovan

Imorron kommer jag presentera mitt nya dragplåster, jag hoppas ni kommer uppskatta de

Gonatt







signatur kaffehörnan


2010-07-14 | 23:07:32
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (11) Trackbacks ()

tack så mkt, men nja ja är inget stort fan av dem, men man måste ju bjuda på sig själv :P

hahah jodå jag minglade satan du ;)

2010-07-14 23:25:12

Jag läser jämt fel på ditt namn, läser det som kaffeHÖNAN haha! ;D

Usch ja, det är inte kul när man sitter helt stilla och svetten ändå forsar! Och det pratas om regn hit och dit, men det tycks inte riktigt komma hit hehe.

Ha en bra dag imorgon får väl jag säga som är uppe halva natten. :)

2010-07-15 01:17:40
3 pauli

så himla härligt med värmen, njuter varje minut av sommaren!

2010-07-15 02:13:57
4 Anna

sv: tack tack !

2010-07-15 02:42:55

SV: Eller hur? Det slår aldrig fel. Tricket kanske är att man ska sluta planera och ta varje dag som den kommer istället.

2010-07-15 03:32:05
6 Yvonne

Morn morn! Ja det var en klibbig kram.Men som sagt den får duga,du hade ju rollat dej.Morgonkram!

2010-07-15 06:55:40

Hej hopp =)

Andas du i värmen skrattar Eller ligger du och flyter på en bad madrass i någon härlig sjö kanske....Hoppas du har det bäst!

Kramen

2010-07-15 07:28:36

jag har en massa nya inlägg så om du vill så får du ta en liten titt

2010-07-15 08:33:30
9 Pia

Hade gärna varit med i trisstävlingen men jag hinner ej tyvär att sätta mig att skriva.. =(

Jag skall till Finland nu på söndag och stanna där i två veckor, under den tiden kommer jag lata mig och även skriva den hund grejen till dig som jag lovat. Förlåt att det tagit sådan tid men jag vill verkligen ha tid för att skriva den så det blir rätt och med massa bra information.

Tänkte mer ett inlägg om hundhållning/aktivering av hund och vad det kan resultera i om man inte aktiverar hunden som rasförbud osv... Om det är ok för din del och givetvis kommer gråtande hundar mm vara i inlägget med, om det blir för långt så kan du dela upp den i flera så folk inte tappar intresset för att läsa den efter en stund. men men, du kommer få den senast den 1augusti, ok? Bättre sent än aldrig säg... ;)



Ha en toppen torsdag bästaste kaffehörnan!

2010-07-15 08:57:22
10 feztis

Ja, man orkar inte med så mycket i värmen! Men ska inte klaga då vi har fått en fin sommar :)

2010-07-15 09:43:51

varför frågade du inte åskkillarna om de använder blixt när de fotar?

2010-07-15 09:43:56

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback