Skänker en tanke till denna bloggare

Nu är det näst sista dagen/kvällen på 2010, en fråga bara, vart tog detta året vägen.

Jag  kikar in till denna tjej då och då, jag frågade henne, detta vill jag länka, självklart gick det bra.

Jag vill presentera Stina för er, här får hon en Iphone 4 i julklapp och gör hopsa steg. Tyvärr gör hon inga hopsa steg längre. Hon är fly förbannad och ledsen. Jag tycker ni ska besöka henne, ni kommer få ett sanningens ord

Årets heta pryl är Iphone 4, vet ej hur många bloggare som har denna snygga telefon.

On Off kommer inte bli årets butik kan jag garantera.

Mina egna ord

Jag tycker folk skulle bojkotta dom stora jättarna, så fort man har betalt och gått ut genom dörrarna, är man helt enkelt hjälplös. Dom är för stora, kan göra som dom vill. Det som gör en tokig är - får dom en missnöjd kund, tyvärr ser dom det inte som bekymmer, dom vet ju om att folk handlar ändå, och folk blir missnöjda, men det har dom ju råd med.

Så därför vill jag uppmärksamma Stina denna kväll, jag lider verkligen med dig,





signatur kaffehörnan


2010-12-30 | 22:07:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()
1 Pia

Jisses, gick in och läste...



Herregud man undrar ju hur de behandlar sina kunder och konstigt nog vad det än är för fel på telefonen så skyller de alltid på fukt.. Varför.. Konstigt det där..



Tycker synd om tjejen, inte rättvist för fem öre!



Borde anmälas till PLUS och Sverker.. Lr varför inte till han janne.. =)

2010-12-30 22:18:35
2 Gilla

Jag äger ingen IPhone och tänker inte skaffa nån heller. Men jag säger detsamma om OnOff.



Vi var där när jag var på väg att köpa min nya dator och värre personal än den kan jag inte tänka mej. Vi stod och snackade med en tjej och fick skrivet ut ett papper om en dator, jag eventuellt var intresserad av. När jag hade fått papperet, försvann hon utan att säga hej och visade sej inte mera. Jag hade ju flera frågor om datorn. Men icke sa Nicke.



Jag köpte en sån fin dator på Elgiganten istället, faktiskt samma dag de öppnade. Så jag fick en dator ungefär 3000kronor billigare. Det var väl inte dåligt. Men jag köpte också en specialgaranti och hjälp att flytta över filerna från den gamla till den nya. Oj, det blev visst mycket, men jag gick i spinn om OnOff, så jag ville skriva vad jag har varit med om där.



Svar: Tack för ditt inlägg hos mej. Jag önskar även dej en trevlig dag i morgon och ett riktigt Gott Nytt År 2011.



Kram/Gilla

2010-12-30 23:05:13
3 Mita

Jamengud så tråkigt för henne,det gäller att kunna stå upp och ge svar på tal,och det är inte lätt kan jag säga.

Kram och Gott Nytt År

2010-12-30 23:30:03
4 diana

Kikar in för att önska dig ett gott nytt.

2010-12-31 00:01:52

Hej, ja den är smarrigt! :-)

Önskar ett riktigt Gott Nytt År!

2010-12-31 00:24:38
6 Yvonne

Morn! Jag har alltid fått full service på Onoff.Jag tycker att hon ska gå till Konsumentombudsmannen och klaga.Man ska inte ge sig........Det är alltid kul när du kommer på besök.Önskar dej en trevlig helg!

Kram!

2010-12-31 08:11:17
7 Anna E

hej! ville bara önska dig ett bra 2011 ;D

2011-01-02 13:33:07

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback