Skamligt

Gomorron

Jag läste på  Landskronadirekt, stadens julklapp var på internet sajten Cdon.
Men hallå, är det ett skämt något dåligt fylleskämt, nix pix.

Den som kommit på denna klapp, sitter han under bordet och super, skärpning säger jag, är ju ett stort hån.

Kunde ju varit på en valfri butik i Landskrona, jag hade ju röstat på ett fik.

Man kan läsa, att folk ska handla i Landskrona och välja bort Centersyd, wow Centersyd de är tip top alltså.
Har dom inte lagt ner det än, nej kapa det med marken säger jag.

Har inte folk hörts talas om Entré Malmö, de är bannemej något det.

Läs artikeln hos Landskronadirekt HÄR



signatur kaffehörnan


2010-12-16 | 08:35:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()
1 feztis

Tack så mycket!



Haha ja, det där var ju ingen höjdare direkt ;)



Oh ja, det är skönt med lov faktiskt. Kunna vara med barnen och leka i snön ;)

2010-12-16 08:37:55

Sv: Det är bara bra med mig. Själv då?

2010-12-16 09:02:08

cdon är väl bra, haha!



nu har jag lagt upp vad som sker

vilken lycka :) lasagne!

2010-12-16 10:03:30

tackar tackar, alltid kul att vinna nåt :) kram

2010-12-16 10:16:47
5 Catrin

Tack vännen:)

Ja det var supergott ska du veta.

Anna hjälpte mig med flikarna:) Är nöjd. Kram

2010-12-16 11:21:29

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback