Julstämning

Jag var inne och köpte en liten glögg hos Smakfullt Landskrona

Tjejen i butiken såg att jag hade gått ner i vikt, känns kul och höra, sa att jag skulle visa före och efter bilder.
Jag sa inga sådana bilder, hon skrattade. Självklart har jag boxer på mig.

Smakfullt har fått det snyggt i butiken och i fönstret.

 


Vecka 48 alltså denna vecka fram till Lördag kl 14
Är ni i Landskrona smyg in till Smakfullt
Tjejerna fixar er ostbricka, varför inte en flaska glögg, kvällen är räddad, framförallt helgmyset.

Besök hemsidan





signatur kaffehörnan


2010-12-02 | 15:48:37
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()
1 Pia

Den butiken verkar mysig, synd att vi ingen har här i närheten.

2010-12-02 15:59:47

Jag och bärhjälp om inte annat... :D Det är tre ställen som jag ska snurra runt hos oxå... :P

2010-12-02 16:33:27
3 Yvonne

Jag är sååå nöjd nu med all snön vill absolut inte ha mer.Kram!

2010-12-02 17:02:18

Ja men då så kan jue du köpa den och testa och så talar du om för mig hur den smakar... :D Är inte så mycket för "snabbmat"... :P

2010-12-02 18:45:23

Hejsan där vännen ja du vi hade en helt otroligt underbar dag i Luleå å kollade runt på affärer å de var så himla mycke ideer jag fick för jag älskar verkligen att bygga mobiler kring jul men allt kostar tyvärr pengar å de är en bristvara för mig helt klart tyvärr när man går hemma som jag gör för hade tänkt bygga en mobil först å lotta ut på bloggen å i Luleå hittade jag så mycke snyggt att bygga av men får bli nästa år istället :)



Kram Laila

2010-12-02 18:52:07
6 Mia

Svar: Haha precis (:

Va roligt, hur gick det att vara modell?

Kram

2010-12-02 19:36:42

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback