Varmt mottagen

Men hallå alla, det var väl hur trevligt som att just DU tittade in

Gårdagen blev en bra dag tycker jag.

Var och hälsade på Mist, alltid lika hjärtligt mottagande. Hon bjöd på kaffe, de brukar jag nästan alltid få, eller kan jag ju själv fixa kaffe ha ha, hon bjöd på sockerbulle.

Vi pratade lite,om ditten o datten. Jag kan väl säga att jag kom i rätt tid, och det var trevligt.
Jag blev inbjuden som Vip gäst på ett seminarie /event som kommer äga rum om ett par veckor, har aldrig varit på sådant innan.



Igår började ju Malmö festivalen, det var knökfullt med folk, klart första dagen.
Jag gick runt med ett nästan som ett megastort fönster, ha ha, erbjudandet för Mist, man kan väl säga att man syntes och fick många blickar på sig.

Många vet ju vem Kaffehörnan är, och vad man gjort, engagerat många via mina klipp. På YT söker ni coffeeboy6
Kom förbi Stortorget där möttes jag av ett gäng killar, de är ju fan Kaffehörnan, gick åt sidan, självklart fick dom ta ett foto. Sammanlagt blev jag stoppad 3 gånger, det är modigt att komma fram all cred, jag uppskattar verkligen att folk vågar komma fram.

Ha en underbar Lördag

signatur kaffehörnan


2010-08-21 | 10:42:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (11) Trackbacks ()

malmöfestivalen är ju rikigt skoj! brukade vara på den förr innankidsen kom!

nu blir det festival för mig själv här hemma..hihi..kramar

2010-08-21 11:32:23

Sv: Jo här är allt bra. Hoppas det är minst lika bra i skåneland och att ditt väder är bättre än här.



Du börjar bli riktig kändis nu :)

2010-08-21 11:32:56

Sv: Man tackar, det ligger ungefär en timmes arbete bakom dem så jag måste säga att jag är ganska nöjd i alla fall ;)



Det låter superkul ju, att folk känner igen dig! :) Har bara blivit stoppad en gång av - tro det eller ej - en lärare på min skola, har ingen aning om vem det är :P Haha

2010-08-21 11:38:36
4 nicole

sv: Tack desamma :D



Vad har du för dig ?

/Shoppaholly

2010-08-21 11:46:03
5 Anonym

Hihi! Tack : ) Ja idag är vädret kanske inte det bästa men vi ska kolla på alla motorcyklar som åker Mälaren Runt, tradiotionsenligt, och sen blir det kräftskiva ikväll! : D

Ha en bra dag! Kram

2010-08-21 13:25:42
6 Ida

Hihi! Tack : ) Ja idag är vädret kanske inte det bästa men vi ska kolla på alla motorcyklar som åker Mälaren Runt, tradiotionsenligt, och sen blir det kräftskiva ikväll! : D

Ha en bra dag! Kram

2010-08-21 13:25:52
7 Cissi

åh tack :D

2010-08-21 13:27:30

Vad roligt att så många kände igen dig. Jag skall till Malmöfestivalen i dag.

2010-08-21 13:57:27

Hej där!

Jovisst har jag en blogg på gång, "Becka- Livet genom min Sony Ericsonlins". Titeln säger allt :)

http://blogg.aftonbladet.se/beckasinnet.



Jag slänger upp ett inlägg om ljustävlingen nu :)

Ha en fin dag, kram

2010-08-21 14:04:52
10 Mita

Kul att vara en kändis,hi,hi...får du skriva autografer också?

Önskar dig en fin,fin lördag vännen,

Kramiz!

2010-08-21 14:09:21
11 Betsy

Det var längesedan jag bloggade men nu är jag tillbaks med nytt namn och ny sida. Hoppas du kikar in där snart. Kramar från fd S....... numera Betsy. =)

2010-08-21 18:30:39

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback