Slicka mig gul och blå

Hej Bloggen

Tävlingen har gått ut, jag vet och inget resultat än - det vet jag också. Det var en hel del röster på bloggarna.
För att inte missa någon röst, kommer jag att gå igenom rösterna igen. Har ej hunnit tyvärr idag.

Senare kommer en intervju upp, det var ett önskemål av en bloggare

Jag sökte ju assistent häromdagen, jag har fått napp ha ha. Så 2 st kommer att få mejl om dessa går med på detta, det återstår att se. Det är ju som på dansgolvet, ska vi dansa - nej säger tjejen, många deppar och sätter sig tar en öl till. Vad gör Hörnan jo han frågar självklart en annan tjej, så levde vi lyckliga i alla våra år ha ha, jag kunde ju blivit författare

Idag intog jag en annan stad som omväxlingsskull nämligen Lund.
Nja det var väl ingen höjdare, allmänt tråkig får jag säga.

 Men hörnan sitt inte och sov, fy skäms, skönt med en tupplur

 Nu är man vaken igen, denna stol kunde man haft som bloggstol, den var skön

 

Bakad potatis med kyckling & curry     Mums med mjukglass

Varför jag ej varit på bloggen, blev nannig och fick ta en tupplur, så nu är jag pigg igen.

Nu måste jag vidare




signatur kaffehörnan


2010-08-02 | 18:39:18
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()
1 CARRO

Kan väl vara härligt med lite dagstrippar! Lund är nog en trevlig stad, har många kompisar som pluggar där. Bakad potatis är grymt gott, borde ätas oftasre... Och mjukglass ska man passa på att inta nu, snart är sommaren över har jag hört ;o)



Stora Kramen till Dig :o)

2010-08-02 18:53:48
2 Pia

Men mums vad gott du ätit idag!



Lund har jag varit i Förra sommaren en sväng och det verkade rätt så dött får jag jue säga...

2010-08-02 19:07:51

Hahaha du ser "full i fan" ut på några av korten ;)

Jag skulle också behöva en riktigt härlig bloggstol. ha det gutt!/kram

2010-08-02 19:27:29
4 Linnea

När får man veta vem som vunnit då ? :P

2010-08-02 19:35:32
5 Linnea

SV: Tack :D !

Okej det låter bra, lova att du gör de då :P ?

2010-08-02 19:51:39
6 Linnea

SV: Bra :D !

2010-08-02 19:59:34

oj vad gulliga ord du skrev till mig! du får mig alltid på bra humör, min vän!

var så ledsen nyss! och besviken! tack så mkt kaffehörnan!

assistentjobb=) jag väntar på mejlet :P

kramar

2010-08-02 20:02:34

Hello sötnos :)



Kram från Spanien

2010-08-02 21:07:47
9 Petra

Härlig sida :D

2010-08-02 21:09:26
10 Marcus

Lund är en av Skånes tråkigaste städer. Många butiker i city har antingen lagt ner eller flyttat till Nova. T.o.m. lite mindre städer Hässleholm och Kristianstad känns ju mycket mer spännande än Lund om man ska göra ett besök över dagen. I Lund bor bara folk av gammal vana eller för att de studerar, hehe.

2010-08-04 19:15:21

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback