Härligt härligt

Ja ha det slutade som jag misstänkte och anade, naturligtvis vann Malmö FF över Halmstad med 2 - 0
Ihållande regn på Örjansvall, men regnet stoppade inte våra skåne pågar.
Fy attan vad dom sprang, och kämpade, väntar bara på en kanonplan, hur bra ska dom egentligen bli då, kan man undra.

Nu är äntligen di blåe skånes stolthet i serieledning av Allsvenskan herrar.

Nog om detta


Jag har spånat på ett videoklipp jag kommer göra, kan inte få det ur skallen

Glöm ej tävlingen  tryck på bannern under



Ha en trevlig dag



signatur kaffehörnan


2010-08-24 | 07:46:30
Länka detta inlägg Kommentarer (3) Trackbacks ()

Härligt med spel trots regn.



Tack så mycket. Du missade awarden jag gav till dig på bloggen va? skrev till dig i förra veckan om den.

2010-08-24 09:10:09
2 Pia

Jo det är bara bra här, dricker mitt morgon kaffe efter frullen och sen bär det ut på en rask promenad med Rex! =)



Hur är det själv?

2010-08-24 09:39:36

Grattis till vinsten!

2010-08-24 13:07:00

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback