Landskronadirekt.com intervjun

Välkomna nya som gamla läsare

Nu är Kaffehörnan här  med sin debutintervju tänkte jag skriva, men så är inte fallet min andra. Säkerligen inte den sista
Min första var ju i Metrotidningen 26 städer fanns jag med.

Intervjun gick bra, trodde jag skulle bli nervös, men icke sa nicke. Avslappnad som en go kopp kaffe, trevliga pågar som gjorde detta projekt.
Vi gick en runda och kollade konst, jag gjorde ingen tavla ha ha
Jag fick tipsa om 3 bloggar,fick med en extra, jag skulle kunna tipsa om fler. Läs hela intervjun Här




Jag var inne i en butik idag, ännu en sponsor är klar, en trevlig tävling för både kille & tjej. Träffa på en kille, han ska skicka några länkar till mig, sen skulle vi träffas och diskutera, de kommer bli spännande framöver.

Jag råder er alla att ha 100 % koll på min blogg framöver, redan imorron kommer en tävling upp.



signatur kaffehörnan


2010-04-09 | 21:31:44
Länka detta inlägg Intervjuer Kommentarer (10) Trackbacks ()
1 Pia

Men goaste killen! Tack!!!

Vad snäll du är!

Intervjun var bra, tyckte frågan om konst var klockren! =)



Vad är det för tävlingar du skall hitta på nu, blir så nyfuken!



En låååång fredagskram till bästaste Kaffehörnan!

2010-04-09 22:08:24

Tack så mycket sötis, du är så himla gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Hehe, blev lite spam nästan :-P



Tack så mycket för din söta länkning. Jisses vad glad jag blev :-)



Tänk vad mycket folk du når ut till nu, när du har bytt till blogg.se, med tanke på att du har tagit över massvis med läsare från Metrobloggen!



Är nyfiken på tävlingarna!!!



DU, kan du inte skriva om mitt senaste inlägg förresten???????

http://emmalou.myshowroom.se/hjalp-emma-lou-att-hjalpa/

2010-04-09 22:23:56
3 paloma

Hejsvejs!

oj! Du börjar bli kändis tror jag! Vad kul de interjuvar dig med! Har minnsan sett du har flera grupper och fanclubbar på facebook! Med 6 siffriga medlemmar!Inte illa! Kram på dig i fredagskvällen,ds fina bilder i tidningen!kram

2010-04-09 22:34:27

Kaffehörnan börjar bli en riktig kändis :) Snart är du väl på löpsedlarna till skvallerpressen! "Kaffehörnan sågs på stan med kaffebönan" eller nåt i den stilen...

2010-04-09 22:48:00
5 Yvonne

Morn morn!!!! Jasså du tyckte att musen passade mej!Tack för nattakramen.Nu ses vi snart!Kram!

2010-04-10 07:39:03
6 feztis

God morgon!

Skönt att intervjun gick bra :)



Jupp, fika är nice..



Hoppas du får en toppenlördag :)

2010-04-10 08:40:57

Ja det skal jag göra

Kram

2010-04-10 11:30:09
8 Em

Vad roligt! Jättebra svarat också. Grattis! säger jag, för visst är det kul att bli uppmärksammad.

2010-04-10 12:54:54

Jag skrev i förra kommentaren att du är en kändis men du verkar vara mer än kändis. Jag tycker verkligen du är värd det, du med dina knep. som när du la lappar på toan med din bloggadress. Härligt. Grattis. =)

2010-04-10 17:29:44

Vilken fin tävling du har just nu vännen, men jag deltar inte denna gång, för jag är ju brunett :-)



Vad smart att ta en frisörprodukt, perfa ju, då det lockar många tjejer - och bloggsfären domineras ju av kvinnorna :-)



Mumsigt med mat ju :-)

2010-04-11 12:03:59

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback