Jag skapade en reaktion

Gokväll

Sorry för dålig uppdatering idag. Har haft häcken full kan man säga, men en rolig dag. De var bara en liten grupp på skolan bara 3 fina tjejer, skapats mycket idag, kommer ta en del idag resten senare får de bli.
Sen har jag käkat falaffel för andra gången i mitt unga liv. Första gången negga jag denna rulle
Tack för ni ville svara på min fråga angående röda krysset, nu ligger bannern rätt. Butiken som sponsrar pågående tävling

Vi börjar med lärarens projekt som jävul

 klicka

Färdiga resultatet



Helt sjukt att man kan skapa så här mycket
Måste berätta en sak för er, jag är väl kanske inte den typen nu för tiden att synas ha ha
Detta behöll jag en liten lagom stund, jag gick en sväng på Entré.
Man kan väl säga att jag skapa en reaktion minst sagt, vakten kom bort till Mist butiken och fråga vad som stod på.
Kaffehörnan fick inte rött kort. Kan väl säga att man fick lite blickar och fniss, jag bjuder på mig själv.

Falaffel från Värnhem falaffel


Romantiskt gott
Imorron helkroppsmålning



signatur kaffehörnan


2010-04-27 | 21:46:48
Länka detta inlägg Kommentarer (11) Trackbacks ()
1 Pia

Så jävulen går och smyger på mig, creapy! ;)



Kan tänka mig att du skapat en vis reaktion idag på Entre! Hahaaa, snyggt jobb de gjort dock men jag tror att du är en ängel innerst inne... =)

2010-04-27 22:21:14
2 diana

Jag är lite nyfiken, vad jobbar du med/som?

2010-04-27 23:23:20
3 feztis

Coola bilder :)



Javisst blev hon fin i outfiten ;)



Hoppas du får en bra dag!

2010-04-28 06:56:47
4 Anonym

Morn morn! Vad då klär av dej?? Hoppas att du har något på dej.Kram!

2010-04-28 07:05:08
5 Anonym

Men shit vad det går att förändra dej.

Hoppas du inte skrämde någon gammal tant "asg"

Hmmmm undra vad som ska målas idag då?

Kram och ha en bra dag

2010-04-28 07:48:15
6 Tweety

Häftiga bilder, man känner ju ej igen dig, kramen

2010-04-28 08:12:11
7 Pia

Den rullen ser god ut! =)



Hoppas du får en fin kroppsmålning idag och visst bjussar du på bilder sedan?



Ha en fin fin onsdag!

2010-04-28 09:50:05

Hej Kaffehörnan,

Tack för besöket på min blogg. Va, har du flyttat från Metro? Den här bloggen är väldigt fin också :)



Själv bloggar jag inte så mycket. Dubbelarbetar (heltid och ett varannan helg arbete) och två små uppdrag + en halvjobbig tonårstjej. Dessutom den stationära datorn hemma har gått sönder. Ja,ja.



Ha det bra Kaffehörnan. Vilken häftig mask du gick ut med :)

Kram

2010-04-28 12:55:47

Hej vännen.

Ville bara kika in och ge ett

livstecken ifrån mej.

Som du säkert förstått så har jag inte

mått så bra den sista tiden.

Nu väntar jag på en ny levertransplantation

sen kanske det blir lite bättre.

Om du vill så kan du hitta mej på Face Book.

Önskar dej en riktigt underbar sommar.

Kramizzar Åsa Miter / Minismurfan

2010-04-28 15:47:51
10 Em

Helt otroligt, vilket bra jobb! Du ser ju totalt annorlunda ut (som tur är :D - det hade varit illa om du var lik dig själv så där).

2010-04-28 15:50:36

Färdigt resultat snyggt ska vi gå på date ha ha ha jävligt bra gjort den som gjort de måste jag säga fränt få prova på såna saker :)



Kram Laila

2010-11-18 21:52:15

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback