En trip denna Lördag

Godagens era sötnosar Lördag idag vad ska denna dag innefatta.

Idag ska de bli något spännande. Tweety vann en tävling hos mig för längesedan p kort till en sminkkurs hos Mist Stockholm en butik som jag håller kär, och har ett troget samarbete. Finns ju ett erbjudande mellan 20 e - 30 e i månaden får ni 10 % om ni säger mitt snygga bloggnamn Kaffehörnan i kassan

Inför nästa månadsperiod  har jag en idé kan också sträcka sig till nästkommande om de vill sig beror på spännande moment.

Senare ska de bli bowling på programmet

Kaffehörnan Vs Twetty

Vem forzar ni vem stöttar ni, vem tror ni vinner ?

Ha en underbar fin Lördag

Eran Kaffehörna

signatur kaffehörnan


2010-04-24 | 09:06:45
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Det är så härligt att du har samarbete med just dem, det är verkligen inte många som har det!

2010-04-24 11:18:24
2 Pia

Jag hejar givetvis på Kaffehörnan!



Lycka till i turneringen!

2010-04-24 11:24:31

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback