Airbrush målning

Nu är Kaffehörnan piggare igen efter en damp down period igår
Nu ska jag dela med mig bilder från igår, som var något nytt för mig, Airbrush  ni som ej vet vad de är, de är nämligen sprutlackering som man sprutar på färgen på kroppen. Ska man få ett snabbt resultat och samtidigt perfekt, så är de till 100 % tip top.

Makeupartisten kan givetvis måla med pensel om så önskas, Airbrush är ett alternativ, sparar mycket tid för kunden, just denna metod kan man täcka en rygg på 15 sekunder.

Bilder som eleven gjort igår både sprutmålning  och pensel

Ops men jösses, jag naken rygg, inte visste jag hade en nakenblogg ha ha

  Bilderna är klickbara

Eleven sprutmåla grunden vit sen de röda i detta fall ett bord. Sen gjorde hon ett fat, tårta med ljus som fylldes på efterhand. Kaffe som Mist chefen kom med, jag får alltid kaffe. Småkakor fick jag av tjejen jag satt modell för,10 - 15 kakor. 

Lärarens verk för att visa för eleverna hur man kunde göra

Ett mysigt biobesök med mig, käka mig, drick mig
Zoo tableter som är limmat på ryggen, lite dricka till filmen om man blir törstig, självklara till film popcorn också limmat på
Förutom filmens kostnad får ni betala ca 80 kr för godis, då ingår jag ha ha

Detta verk har eleven Mist Stockholm 2010 Pernilla Andersson gjort

Sprutmålat med blå ungefär där träden börjar, målat på moln,skog, sjö. Använt sina yttre, inre sinnen och skapat denna tavla. De är inte långt kvar sen är dom färdiga makeupartister. Skulle ni anlita henne ?

De var lite modellbilder + hur en airbrush målning kan gå till



signatur kaffehörnan


2010-04-23 | 15:31:05
Länka detta inlägg Kommentarer (5) Trackbacks ()
1 Pem

Där ser man ja, jo sådanna målningar har man ju sett förrut! Va kul!

2010-04-23 15:39:15
2 Em

Vad roligt att få se!

Sv: När du har lagt in ett videoklipp på Youtube och sen spelar upp det kan du få upp en "bädda in"-kod. Den kopierar du och när du skapar ett inlägg klickar du på ploppen HTML och där kopierar du in den koden. Sen går det inte att se videoklippet i ditt inlägg förrän du förhandsgranskar eller publicerar inlägget. Fråga på om jag inte förstod dig rätt eller du undrar mer.

2010-04-23 15:55:20
3 feztis

Tack så mycket!



Vilka fina bilder du bjuder på idag :)

2010-04-23 16:41:50
4 Pia

Snygga målningar!

2010-04-23 18:02:37

Fina bilder

Kram

2010-04-25 07:27:41

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback