Tacka er läsare

Jag vill tacka er läsare, för ni velat hjälpa mig med förra inlägget, de är betydelsefullt
Jag gillar ju att blogga, men ni som läser bloggen, ska ju kunna läsa bloggen utan problem.
Ja ha nu läser vi Kaffehörnans sida då är de dessa inställningar, sånt kan man ju få damp och ångest av

Nu är jag glad, nu kan jag börja blogga normalt igen. Kaffemagen kommer ej att få magsår

Jag vill tacka Saannis för hennes snabba ingripande och styrde upp bloggen till mig.
Många rosor till henne, hon är guldvärd eller ros värd
Även har en shop kika gärna in på den, slå ett öga till höger, så ser ni den

Denna bild bjuder jag på lyckliga hörnan



Slicka mig
Krama mig
Stånga mig
Gör nåt

Ha ha


signatur kaffehörnan


2010-04-07 | 13:16:11
Länka detta inlägg Kommentarer (4) Trackbacks ()
1 Pia

Jag kramar dig hårt! =P

2010-04-07 13:58:52

Bara det kunde funka här också utan en massa strul

Kram

2010-04-08 06:35:40
3 Veiken

Vilket trauma. Jag fick nästan hjärnblödning när jag bytte blogg. Inget kunde jag och inget begrep jag. Oteknisk så in i ........ tydligen inte alldeles obildbar och med cyberrymdens kompisar fick jag ordning på alltihop.

Krama en glass, då skvätter det ju! Jag ger nog bort den eftersom jag inte är en glassälskare;) Kram

2010-04-08 09:23:06

Kul bild!

2010-04-08 12:01:56

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback