Modevisning

Var och kollade på Modevisning på Center Syd idag, så duktiga dom är. 20 st butiker visade kläder i alla åldrar.
Sen var de dom små liven typ 5 - 7 dom var söta.

Min första modevisning, men förhoppningsvis inte den sista

Senare kommer jag presentera en tävling

signatur kaffehörnan


2010-04-18 | 19:18:05
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()
1 Pia

Jajjemän! det funkar! Tjohoo!!!! =)



God Natt på dig och sov så gott!

2010-04-18 21:38:10

Vad skoj med barn modevisning=D Ha en skön kväll!

2010-04-18 21:45:56

SV: Jag har en egen liten ide som jag ska satsa på. Och det kommer bedrivas genom E-handel, så jag hoppas på framgång =)

2010-04-18 22:23:08
4 Lindy

Godmorgon!!!

Vad roligt med modevisning. dEt har jag aldrig varit på...

dEt är klart att jag gillar andra avenyn. jag är helt beroende av den serien. dEt sorgliga i det hela är ju att det bara är några få avsnitt kvar, för alltid och att den inte ska göras i box.

hur ska detta gå?

Jag älskar svenska filmer, det ligger mig vämast om hjärtat...

Ha en underbar måndag!

Kram!

2010-04-19 06:29:36

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback