Man blir upphetsad

Gomorron era sötnosar
Ikväll går hårtävlingen ut
Vet en annan bloggare med fått detta gulliga mejl Emma Lou. Man blir verkligen upphetsad till max
Har ej förstått meningen att en snubbe skickar till flera 100 säkerligen samma mejl. Söker han fikakompis ha ha

Modell idag, får vi se vad dom ska skapa idag

Förra årets kroppsmålning
 bilder klickbara

Hello Sweetie,
My name is Churchill, i'm a free minded, open hearted guy i like to take life as easy as i could, i'm one of the few that still belives in friendship,love, trust and signs, am very much single and ready to mingle. was browsing through the internet and came across your contact at (www.metrobloggen.se), belive me i like what i see and i am attracted to you, it will be my sincere pleasure to be your friend if you don't mind, i hope you will not take my request for granted, feel free to email me,i will appreciate it if you can send me some pics, i look forward to hear from you soon.  
Take care.
Churchill.

Hej Sötnos,
Mitt namn är Churchill, jag är en fri sinnad, öppna hjärtan kille jag vilja ta livet så lätt som jag kunde, jag är en av de få som fortfarande tror på vänskap, kärlek, tillit och tecken, är mycket enkel och redo att mingla. var du surfar genom internet och kom över din kontakt på (www.metrobloggen.se), tro mig jag gillar vad jag ser och jag är attraherad av dig, är det min uppriktiga nöje att vara din vän om du inte har något emot, Jag hoppas att ni inte kommer att ta min begäran för givet, gärna kontakta mig, jag uppskatta om du kan skicka mig några bilder, jag ser fram emot att höra från dig snart.
Ta hand.
Churchill.

signatur kaffehörnan


2010-04-21 | 06:48:14
Länka detta inlägg Kommentarer (8) Trackbacks ()
1 sannof

Superhäftig målning.. måste ha tatt en stund att göra den..=)

2010-04-21 08:22:01
2 Pia

Har ni fått beundrar brev? =)

2010-04-21 08:38:41

Ja se det finns typer där ute skrattar

Men tro mig när jag säger att du vekar vara en härlig kille hihi

Stor kram till dig

2010-04-21 09:28:50
4 feztis

Kul att vara modell :)



Jupp, kan vara kul med lite nya leksaker inför sommaren.. på något konstigt vis så försvinner spadarna lätt ;)



Hoppas du får en bra dag! Här ska det städas, rensas och pluggas.. Suck

2010-04-21 09:45:19

Oops, ja han verkar vilja ha vänner ;)

Sv: Nej det är bloggplatsen som lägger ut reklamen MEN nu när du belyste detta så kan jag inte minnas att det var så mkt reklam då jag började o hade färre läsare. Nu när jag har lite fler så har det eskalerat, helt klart... Nåja...tills jag skaffar en egen sida får jag väl stå ut ;)

kram o ha en bra dag!

2010-04-21 11:27:06
6 Tweety

Fick likadant mail, vad är detta för någon?

2010-04-21 12:46:54
7 simone

haha vad häftigt du :D

2010-04-21 13:53:39
8 Roggan

Det mejlet fick jag också. Killen ville nog ha vänner.

2010-04-22 16:21:25

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback