Jag är ett ljus

Jag träffade Tweety idag och hon hade bakat en kaka,  tuppa kaka heter den, så tänkte hon på mig.
De hon inte visste om att jag äter ju inte så mycket fika fingrarna i kors.



Bild 1 blev lite kass kvalle, fotografen sa mer ljus, varför de tänkte jag, jag är ju själv ett vackert ljus.

Bild 2 jag är extremt het på kaffelatte nu för tiden chokladsmak fick de blev, jag toppade de med lite grädde, jag slickade bort grädden i ett nafs.

signatur kaffehörnan


2010-04-12 | 21:00:18
Länka detta inlägg Kommentarer (4) Trackbacks ()

Ja, jag hoppas att bloggen blir större, för i höstas var den ju det...men efter flytten blev den mindre eftersom jag försvann från listorna... :/

2010-04-12 21:21:13
2 Pia

Men shit vad god chocklad latten såg ut! Dreglar..

2010-04-12 22:20:25
3 Pem

De kunde inte bli annat än trevligt med andra ord!

Ha en fin tisda!!!

2010-04-13 08:09:08
4 Mita

Jag älskar också latte, tuppakaka tror jag har hört det förut,undrar om jag inte har ätit det också.I vilket fall som helst så var det gott,ha,ha. Undrar om du kan få receptet.

Ha det gott,

kramiz!

2010-04-13 13:41:16

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback