Hjälp Emma - Lou

Hjälp Emma-Lou att hjälpa.
 
Min bloggvän Emma-Lou har startat en organisation för att hjälpa utsatta kvinnor och barn i Sverige. Det är en kanonidé. Hennes grupp på Facebook är redan uppe i över 200 medlemmar och vi måste bli fler. Läs mer om hennes nystartade organisation här nedan

http://emmalou.myshowroom.se/hjalp-emma-lou-att-hjalpa/





signatur kaffehörnan


2010-04-11 | 23:10:49
Länka detta inlägg Kommentarer (6) Trackbacks ()

Godmorgon i stugan! Lite detektivarbete att hitta dig nu...Du kommenterar som anonym utan länk så jag kommer in till dig.

Min adress kommer inte heller upp hos dig fast jag varje gång klickar i rutan med "kom ihåg mig"...Barnsjudomar med nya bloggen kanske...hehehe...Kramiz

2010-04-12 04:56:22
2 Annika

Hej! :)

Kul att du är intresserad av veckans foto :)

Skicka gärna bilden/bilderna du tänker på till [email protected]. Veckans foto väljs 12.00 idag (brukar välja ut på söndagen men det vart inte gjort igår). Om du inte kommer upp denna vecka så spar jag gärna kortet/korten till kommande vecka (om du inte vill detta så säger du bara till). Mvh Annika :)

2010-04-12 07:13:38
3 Pia

Skall kika in där senare, nu min vill vovvsa ut på sin morgon kiss!



Ha en kalas måndag!

2010-04-12 08:23:16

Hej vännen, tack för detta inlägg, det är ett viktigt ämne som bör belysas alltmer! Tack för att du hjälper mig med detta!!



SVAR: Jepp, skinnjackan jag köpte till grabben är vi mer än nöjda med. Han passade så himla bra i den. Köpte även mössan som han har på sig på bild samt ett par pilotsolbrillor :-)

2010-04-12 09:06:12
5 Veiken

Jag ska gå in och kika hos henne. Jag har själv en insamlingssida på Cancerfonden och har fått ihop 8750:- Jag hoppas naturligtvis på mer. Jag har lagt länken i min sidokolumn och ibland hittar någon dit mellan gångerna jag skriver ett inlägg om det. Kram därnere i söder;)

2010-04-12 21:26:40

Great Site thanks

2011-02-03 10:20:18

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback