Tävling: Vinn Julpåsen värde 5000:-


 
 
Innehållet: Carlssons Cykelaffär, Landskrona - 2 cykellampor värde 470 kr // Datapryl, Landskrona - Messless Laddare värde 300 // 3 x Kvinna & Man, Landskrona - Sjal värde 300 // Väskshopen, Landskrona - Börs värde 399 // Leksakshuset, Landskrona - Sällskapsspel värde 250 // Julis Kosmetik, Malmö - Skönhetsprodukter värde 180 // Melindas Design - Röd prickig, vintrig napphållare, Bandis värde 120 // Housing, Landskrona - Spel Tre i rad och en tavla värde 140 // Bell Eve Nilsson, författare - Bok.Att falla vackert bok 1 Beslut värde 180 // Två egendesignade armband av Emma värde 120 // Marc, Landskrona - Boxer ”Le Mans GT 40” värde 300 // Gyllenekoppen, Landskrona - 3 st Te värde 150 kr // Sanna Nielsen, Artist - Julskiva värde 180 // Ica Kvantum, Landskrona - 2 zoegas och 2 paket chokladbollar Delicato värde 120 // Donken Design - Karikatyrmålning värde 150 // Salong Granada, Landskrona - Hårskum värde 130 // Personlig Design - Smycke ängel värde 350 // Footway - Skor på nätet 500:- // Katja – “Mary Kay” foundation primer värde 199:- //
 
  • 1:a pris: En vinnare: En riktigt stor Julpåse värde över 5000:-
  • 2:a pris: Bannerplats hos powerfm.se i en hel månad + presentkort på footway värde 500:- 
Kommer alltså vara totalt 2 stycken vinnare. 
 
REGLER:
Lämna en motivering varför just du ska vinna denna härliga julpåse!
(Glöm inte att lämna en likadan kommentar hos Angelica för att din anmälan i tävlingen ska räknas)
 
EXTRALOTT:
Följ våra bloggar på bloglovin: Kaffehörnans och Licas
 
Tävlingen avslutas på Julafton, 24/12 00.00 och vinnaren kommer att presenteras under veckan. 


signatur kaffehörnan


2012-12-01 | 12:00:00
Länka detta inlägg Tävling Kommentarer (87) Trackbacks ()

Får man inte se några bilder på sakerna? :) trodde man skulle få se de och tror alla skulle vilja se vad man kan vinna :)

2012-12-01 12:09:19

Jag skulle vilja vinna därför att de skulle nog vara den bästa julklappen med massa prylar som alltid behövs. Jag skulle självklart använda allt! Skulle vara super kul att få vinna, skulle nog ge några saker till min familj :D Kram!

2012-12-01 12:32:41

Jag tycker att jag borde vinna den för att jag är aktiv på båda bloggarna följer båda på bloglovin och gillar dom verkligen. Sen så har jag det rätt tungt i skolan så det skulle betyda mycket om jag vann den!:)

2012-12-01 13:19:51
4 emilia

sv; tack så mtk ! :)

2012-12-01 14:18:54

tack så mycket!

2012-12-01 14:32:30
6 Anonym

Oj wow vilken tävling! Skulle vilja vinna, massa roligt i den påsen :)

2012-12-01 14:52:02
7 EMMAS!

Följer båda era bloggar och har gjort de länge :) skulle vilja vinna för har nästan aldrig råd att unna mig saker och inte heller råd att köpa dyra julklappar. därför skulle det vara sjukt kul att vinna då det finns både saker att ge bort och behålla själv!! :) kram

2012-12-01 15:52:04

För att få en lyckad jul som är målet varje år behöver man finna klappar som innehåller en massa kul. När jag läste om denna julpåse som ni satt ihop så fanns där allt som behövdes för en lyckad jul, en massa saker som kommer sända mängder med kärlek!

Gillar Lica.se sedan tidigare och blev därmed andra gillaren på inlägget om julpåsetävlingen, hos dig blev jag följare 59.

God jul på er <3

2012-12-01 16:00:45
9 Elle

jag är självklart med :)
skulle jag vinna så skulle jag köpa julklappar, det är så att jag och min pojkvän har inte råd att köpa julklappar till våra familjer så skulle jag vinna så skulle jag köpa julklappar till dom.
känns inge roligt/bra alls att vvi inte kan göra det :(

* jag följer er nu på blogovin, har gillat denna och licas inlägg om tävlingen :)

Har skickat ett likadant inlägg till lica med

2012-12-01 16:02:25
10 Yvonne

Hallå pågabit!!Det var ett tag sen vi hördes vid.. Hoppas att allt är bra med dej! Kram!

2012-12-01 16:42:30

Hehe det löna sig.

2012-12-01 17:06:40

Jag vinner gärna, för jag får aldrig några julklappar numera. Och cykellysen är jag väldigt sugen på!

2012-12-01 18:17:40

sv, Ja det var verkligen mysigt :).

2012-12-01 18:27:59
14 Rebecka

Jag är med, det skulle vara jättekul att vinna det här som en julklapp till sig själv och min familj. Kommer inte bli pengar över till julklappar eftersom vi ska åka utomlands över jul så det skulle vara kul att kunna ge julklappar ändå från den här julpåsen:)

2012-12-01 19:28:32
15 Emma

Jag vill verkligen vara med, gillade bådas bloggar på bloglovin och varför vill jag vinna, jo för att det skulle vara kul att vinna något så här mkt plus att jag såg att det var två armband från Emma, de är så fina men har aldrig köpt mig något än :)

2012-12-01 20:30:24
16 elsa:D

å jag skulle jättegärna vilja vara med för det skulle vara jättekul att vinna!
Jag älskar saker och presenter!
Wiie! :D

2012-12-01 22:52:27

Åh det här är en helt underbar julpåse med hur mycket fint som helst! Om jag skulle vinna skulle jag på något sätt dela med mig till andra. Jag tycker själv att jag har allt jag behöver, men jag vet andra som kanske är i behov av någonting. Kanske någonting som piggar upp dom eller så. Det mesta i julpåsen skulle jag alltså ge bort till människor som behöver det mer än jag. (Självklart kommer jag behålla något av det, eftersom alla pengar nu i december går till julklappar.)
Följer nu även båda bloggarna!

2012-12-01 23:33:34
18 Matilda

Jag är med, jag skulle vilja vinna eftersom jag har lite svårt ATG komma på julklappar till alla i min familj. Jag tror att det här skulle hjälpa.

Jag följer båda bloggarna

Skulle bli otroligt glad om jag vann

2012-12-02 11:02:02

Vilken underbar tävling! Självklart deltar man.

Min motivering: Efter en hektisk höst på en alldeles nystartad skola med allt vad det innebär, är jag värd innehållet i julpåsen. Jag ser också att mycket av innehålet skulle glädja nära och kära, så om jag vann, skulle jag dela med mig av det i juletid.

2012-12-02 19:33:59

Vilken underbar tävling! Självklart deltar man.

Min motivering: Efter en hektisk höst på en alldeles nystartad skola med allt vad det innebär, är jag värd innehållet i julpåsen. Jag ser också att mycket av innehålet skulle glädja nära och kära, så om jag vann, skulle jag dela med mig av det i juletid.

2012-12-02 19:34:13

OBS! Jag har lagt till båda bloggarna på Bloglovin!

2012-12-02 19:37:13

Tänk vilken överraskning och bra julklapp det hade varit att vinna den här stora julpåsen:) Extra julklappar är ju aldrig fel.

Följer er båda på bloglovin:)

2012-12-02 22:59:51

Åh kära hjärtanes vilken vinst. Varför ska jag vinna?

För det första vill jag säga att jag inte är den som brukar (vågar) prisa mig själv, men faktum är att det borde göras oftare! Jag är faktiskt en helt fantastisk mamma, vän, syster och person. ALLTID försöker jag se till att mina nära och kära har det bra, mår bra och jag ställer jämt upp om det är något – för att jag älskar dem och vill deras bästa, men också för att jag tror starkt på Karma. Gör man gott får man gott. Så även om människor sårat mig och gjort mig illa så förlåter jag snabbt och ger dem min hjälp om det behövs. Okända människor som har det svårare brinner mitt hjärta för, här senast kom det en flyktingungdom med sin ”pedagog” hem till mig och skulle köpa ett köksbord med stolar efter överrenskommelse. Jag visste inte innan att han var flykting och nu skulle få sin allra första lägenhet i Sverige, men jag kan tala om att för samma pris som vi hade bestämt köksmöblerna, fick han med sig mitt vardagsrumsbord, mina högtalare, lite fina dukar, ljuslyktor, köksporslin och annat smått och gott. För att han behövde det bättre än mig.

Nu hoppas jag att all denna Karma som jag levt efter ger något tillbaka. För det är JAG om någon verkligen värd!

Har följt Angelcias blogg sedan länge, nu har jag lagt till din också :D

2012-12-02 23:07:22

Nu i juletid så ska alla vara med sina familjer och mysa. Jag bor 50 mil från min familj. Denna julen måste jag tyvärr jobba så jag kan inte träffa min familj. Känns riktigt tråkigt men samtidigt vet jag att jag gör något gott för samhället så alla andra kan fira en lugn och trygg jul. Jag jobbar som brandman och då måste vi finnas redo för samhällets invånare 24 timmar per dygn året om. Att vinna denna julpåse skulle göra mig glad och jag hade gärna delat med mig av julklapparna till de andra brandmännen i mitt arbetslag som också ska jobba.

Ska in och skriva hos Angelica nu också :)

Hälsningar Sara
[email protected]

2012-12-03 09:27:22

Självklart vill jag vara med och vinna. Vilka toppenpriser!!

2012-12-03 11:49:19

Jag är med!:)
Vill vinna för att jag lätt blir deprimerad på vintern.. så det är hade varit ett ljus i mörkret!:)
mail: [email protected]
håller tummarna:)

2012-12-03 15:32:41

Jag är gärna med och tävlar!

Jag skulle vilja vinna denna tävling då jag är fullständigt värdelös på att hitta julklappar till mina nära och kära, som i sin tur är fullständigt värdelösa på att säga vad de önskar sig... :-) Med denna vinst får jag en liten hint om vad som är "inne" just nu och som är vettigt att ge bort, och det kommer bli en STOR hjälp för mig! Att dessutom slippa springa iväg för att leta efter julklapparna underlättar ännu mer då jag har ett antal kroniska sjukdomar som begränsar mig i min vardag.

Följer båda bloggarna på Bloglovin.

2012-12-03 16:06:56
28 sara

den innehåller otroligt bra och nödvändiga saker så skulle vara helt perfekt att vinna den och unna mig själv lite lyxigt när jag inte får några julklappar i år! :)

2012-12-03 16:31:33
29 E B B A

Jag vill vinna för att jag och min mamma ska kunna få ha en tid tilsammans och prata och mysa utan att vi ska behöva tänka på något annat. Då är det bästa som finns att öppna paket och det hoppas jag att vi kommer få göra. :)

[email protected]

2012-12-03 16:39:01

Skulle betyda sjukt mycket att få vinna säger jag bara! Grymt mycket i "påsen" är något som jag verkligen skulle vilja ha! Helt super om jag vann juu!! :D Jag som oftast knappt får något i julklapp bara för att jag bor i en ganska fattig familj.

Lovar att detta skulle göra min dag så grymt jäkla mycket!!! Denna motivering kanske inte är den bästa men detta kommer från hjärtat och jag skulle vilja skriva mer i detaljer men ja..

Har skrivit en likadan kommentar hos angelica!

Blev nummer 69 på bloglovin hos kaffehörnan.se och nummer 458 hos lica.nu

NI ÄR BÄST

2012-12-03 16:45:27

Jag är med! Det finns mycket smått och gott att använda där. Jag skulle faktiskt delat upp det och gett lite till dem jag känner vad jag tycker dem behöver! Speciellt min mamma och pappa, Min mamma ger hellre bort saker till mig än köper till sig själv. Därför skulle jag vilja vinna och ge bort en stor del. :)

Kram

2012-12-03 16:48:18
32 Monica

Bättre present kan man inte få.det ultimata:)

2012-12-03 16:52:27

Jag är gärna med och tävlar. Jag skulle dela med mig av det mesta ur påsen till mina nära och kära. Efter att min morfar gick bort, så har julen inte riktigt firats ordentligt. pga. att det var han som skötte den delen. Så nu förtiden är julen bara en pina. Tyvärr.

2012-12-03 17:49:53
34 emma

länken till mig fungerar inte så ni vet.. :O

2012-12-03 18:09:29

Oj vilken julpåse ;)
Vem vill inte vinna?

Motivering:
Som småbarns förälder så är det inte så ofta det finns möjlighet att unna sig själv så mycket. Barnen går alltid i första hand såklart! Jag älskar att "skämma bort" mina barn, att se tacksamma små leenden är guld :) Men jag "glömmer" ofta bort mig själv och min sambo, så denna julpåse skulle vara jätte kul att få vinna!

Jag följer er båda på bloglovin!
Nu håller jag tummarna :)

Kram Frederica

2012-12-03 19:03:46

Jag är med i tävlingen och jag tycker att jag bör vinna eftersom att julklappspåsen innehåller många olika saker som gynnar både mig och min sambo och dessutom finns det saker som gynnar mina vänner och några av dem har barn som också skulle uppskatta en del av innehållet. Dessutom innehåller påsen både kaffe & te vilket både jag & sambon inte tackar nej till. Och presentkort på skor, primern och kosmetik är något jag skulle bli överlycklig av att få vinna! Kort sagt, påsen är perfekt för 2 personer som lever på bidrag från försäkringskassan och inte kan köpa så mycket som vi skulle vilja :)
Håller våra tummar och tår för vinst. Vår katt hjälper till att hålla tassarna för oss ^^
Följer kaffehörnans på bloglovin (nummer 74) & Licas (nummer 462)

2012-12-03 19:35:22

Jag är med =). Och lämnar såklart spår hos Angelica också =).

Detta skulle vara en dröm att vinna,
jag har den lyxigaste tävlingen lyckats finna!
Cykellampor, kaffe, chokladbollar och allt i ett,
det är den finaste vinst jag någonsin sett.
Om jag nu har turen att lyckas vinna,
så skulle en hel del bekymmer försvinna.
När det närmar sig jul glömmer man bort sig själv i all stress,
tyvärr så är det så att man blir ganska less!
Att vinna denna julpåse skulle bli lyx och glamour,
med presentkortet från Footway skulle jag äntligen köpa vinterskor!

Kram Nathalié
följer er båda på bloglovin!

2012-12-03 19:48:13

Jag är med i tävlingen!

När man snart är 2barns mamma, så tänker man inte längre på sig själv i första hand. Det skulle vara en perfekt julklapp till mig, unna mig något för en gång skull! =)

2012-12-03 20:11:03

Jag tycker alltid det är så svårt att motivera! Jag har varken gjort något imponerande eller hänt mig något illa.

Jag håller helt enkelt tummarna för en supervinst som hade varit en fin julklapp till hela familjen!

(Har kommenterat hos Angelica också!) :)

2012-12-03 20:25:00
40 zahra

Hej!
Jag skulle vilja vinna för att jag har alldrig fått en sån fin julpåse. Jag skulle jätte gärna vinna denna julpåse. Det är också fina grejer som man kan vinna.

2012-12-03 20:43:45

Följer era bloggar på Bloglovin, som nr 77 hos Kaffehörnan och Angelicas sen tidigare.

Länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/12/03/julpase-2412/

Vilken underbar vinst! Massor med fina saker till mig själv och en hel del som kan bli fina presenter.

Hoppas på tur i er tävling. Har lämnat denna kommentar även hos Angelica

2012-12-03 20:58:00
42 Emmy

Skulle vara sjukt kul att vinna, skulle nog ge bort det mesta till familj, släkt och vänner men det vore en jättebra besparing om jag vann allting och inte behövde köpa't! :D Är inte så duktig på att välja presenter ändå hihi...

2012-12-03 21:01:32

Jag är med! :)

1. Jag skulle vilja vinna denna härliga påse, för jag skulle dela med mig av påsen med mina nära och kära och samtidigt unna mig själv lite :).

2. Följer:
- Din bloglovin nr. 78
- Licas bloglovin nr. 465

Kram!

2012-12-03 21:07:36

Hej, jag skulle jättegärna vilja vinna då påsen innehåller saker som jag vet att både jag och mina nära och kära skulle uppskatta :)

2012-12-03 21:09:08

Vill gärna vara med och tävla :) Jag vill vinna så att jag kan unna mig lite fint så att det inte bara är min bebis som kommer vara snygg ;)

2012-12-03 21:19:41
46 annsofi

jag vill vara med och vinna

2012-12-03 22:18:10

Jag är med! Och jag vill så gärna vinna denna julpåse för jag helt enkelt älskar julen. Min favoritdel av julen är att köpa klappar. Jag brukar oftast köpa klappar till min familj men även mina vänner. Jag brukar alltid föreställa mig mina vänner/familjs leenden och förvåning när jag köper de och känner mig alltid så varm inombords.

2012-12-03 23:07:05
48 Jolina

JAg skulle vilja vinna påsen för att det var mycket intressenta och bra saker med i den och så har jag inga pengar att handla julklappar i år eftersom jag har ringt till min älskade pojkvän så pappa sa att jag fick betala telefonräkningen.. Så jag skulle vilja vinna denna påse för att kunna ge Julklappar till mina nära och kära och nån till mig själv också.

2012-12-04 06:46:16

Oh vilken härlig tävling. Jag vill vinna för att kunna muntra upp nåde mig, trollen och de som funnits där för oss under ett otroligt jobbigt år. Innehållet passar oss alla och jag vill så gärna tacka dem, många av vinsterna vore perfekta för det.

Har lagt till dig på bloglovin, blev nr 8, följer redan Lica.

2012-12-04 08:20:41

jag skulle vilja vinna, för att på nyår så ska vi ha en stor fest hos oss. då skulle det vara riktigt kul att kunna dela med en massa av dessa vinster till mina vänner i nyårspresent. jag har så många vänner som inte får några julklappar då dom inte har någon kontakt med sin familj. så skulle vara kul att införa en ny tradition - nyårsklappar för dom som inga julklappar fick :) delad glädje, dubbel glädje :)

på bloglovin:
följer lica som nr. 467
följer kaffehörnan som nr. 81

2012-12-04 20:37:40

Pappan till mina barn har nyss lämnat mig, så har vart tvungen å lägga massa pengar på nya möbler till mitt å barnens nya hem, så har inte råd att köpa några julklappar i år till min familj eller till barnen. Detta skulle rädda våran jul, för nog så handlar inte julen om klappar, men om maten å att man är med dom man älskar. Men det skulle vara kul att få ha några klappar under granen så tomten kan dela ut till dom små. Detta skulle göra både mamma & 2 små barn glada

2012-12-05 08:32:59
52 penny

Åhh jag vill vinna denna julklapp då i ucna sagt att i inte ska köpa julklappar till varandra i år, även om jag ÄLSKAR presenter. Men majoriteten vann ha ha

Så jag skulle bli såå glad om jag fick denna julklapp så blev jag inte utan i år i varje fall :D

Följer dig och Licas på bloglovin nu :)

Penny

2012-12-05 12:37:55
53 erika

Har kämpat mig igenom en arbetsak höst då jag varit sjuk ofta. I vår kkommer jag jobba heltid ch jag et inte hur jag ska orka med det. Hoppas få vinna detta då det kanska kan pigga upp mig lite iaf.

2012-12-05 13:31:36

Hej!
Jag skulle vilja vinna för att vi firar inte så mycket jul hemma hos mig. Jag får 1 present på julafton och sen är de "thats it". Att vinna en julpåse skulle vara olika med så mycket olika grejor! :D

2012-12-05 16:08:26
55 emma

jag är såklart med eftersom jag fick tillåtelse att vara med! :) jag vill vinna eftersom detta skulle vara den perfekta julklappen så där efter jul. eftersom jag ska åka till spanien i februari har jag köpstop från och med efter jul. så lite extra julklappar hade varit bra. dessutom har jag både min farmor, min mamma och min lillebror och några kompisar som fyller år strax efter jul så en hel del av prylarna hade blivit presenter till dem!!! :) håller alla tummar jag har nu!

2012-12-05 18:45:54

Jag vill vara med och tävla.
En ordentlig julpåse ni fått till som jag gärna vinna vill.
Jag sällan unnar mig något själv, ger mest till andra och vill vara snäll.
Nu tycker jag det är min tur att få något tillbaks för allt jag faktiskt gör.

Tar en extra lott också. Jag följer er båda. Angelica sen lång tid tillbaka och din blogg la jag till i förrgår tror jag det var, blev nr. 79 då om jag inte minns fel.

Nu håller jag tummarna.

2012-12-05 19:08:45

Klart jag är med och tävlar.

Jag har flyttat ut till riktiga urskogen!
Från Stockholm och ha nära till allt till en by utanför Pajala som gör att man har 2 mil till närmaste affär!!!
Det är galet, omställningen är helt sjuk.
Jag håller tummarna för att vinna så det skulle underlätta i vardagen med alla dom där sakerna som man måste åka 16 mil ENKEL resa för att köpa! :S

Kramar Madde

2012-12-05 20:02:13
58 Anna

Oj oj vilken tävling!! Klart jag är med och tävlar om jul-säcken :-)

Följer Angelica sedan länge och nu följer jag dig, nr 84 blev jag.

Min motivering: vi är fem i familjen och alla skulle få något som de blev superglada över!!
Själv älskar jag smycken! Böcker! Julsånger! Kaffe! Smink! Sjalar! .....okey då - jag b e h ö v e r vinsterna själv!! Hihi! Gräddet på moset är såklart att jag bott i L-krona!

God Jul!

/ANNA

Hälsningar ANNA

2012-12-05 20:55:05

Ärligt talat jag har aldrig fått nån julklapp om jag vinner det blir min triss eftersom det händer plötsligt.

2012-12-05 22:46:41
60 Stamp-E

jag vill vinna denna påsen för att jag är en hårt arbetande nybliven 2-barns-pappa (120821) med varken tid eller pengar till att springa runt och få ihop julklappar till min underbara nyblivna fru (121110) som förtjänar allt det bästa i världen.

2012-12-06 07:47:46
61 Sanna

Det vore fantastiskt att vinna denna julpåse, då det verkligen finns något för alla i familjen i den. Det här året har jag nämligen oroat mig otroligt över ekonomin då jag inte alls får mycket pengar nu i december månad och de täcker knappt alla räkningar och utgifter som jag har och det innebär att det inte alls kommer bli mycket till julklappar. Det är så tråkigt att CSN är utformat på det viset, så denna vinst vore verkligen något extra.

Kram Sanna

2012-12-07 00:51:05

Jag skulle bli glad och generöst dela med mig till vännerna :) Delad glädje är dubbel glada.

2012-12-08 16:39:48

Det finns ett liv efter jul också så det skulle vara skönt att få en present då med.

2012-12-09 12:32:37

Hej jag är jätte gärna med det skulle va super kul om jag vann den här underbara blandningen som finns i julpåsen.

många juliga kramar

2012-12-09 15:56:14
65 Erica

En stor påse vill ju alla ha
Massa saker är ju väldigt bra
Om man nu detta vinner
Julklappsletandet försvinner
Min familj kommer bli glada
De kan i julklappar bada
Att vinna står på min lista
Det blir julklappar sista
Stora julpåsen hoppas jag på
När tomten kommer med sina säckar två
Jag på bloglovin båda följer
Nu hoppas jag att ni vinnaren inte döljer
Julen kommer bli den bästa
om jag med paketet släktingar kan fresta
Nu jag med all min kraft hoppas
Då kan min segerrunda aldrig stoppas
Jag önskar er alla en goder jul
både gammal, vacker och ful

2012-12-09 16:31:10

Jag är med! :D
Denna underbara julpåse vill jag ha,
För att må extra bra,
Den skulle lysa upp mörkret i jul,
och det skulle vara fantastiskt kul
Jag skulle få skämma bort alla hos mig,
Därför skulle jag vilja vinna detta pris av Angelica och dig,
Håller tummar och tår,
för att jag bästa julklappen får!

Följer er båda på bloglovin sedan tidigare! :D

2012-12-09 21:08:35

En julpåse riktigt generös och stor,
innehåller allt från cykellampor till skor,
till hela familjen glädje skulle ge,
själv tar jag chokladbollarna av högsta kvalité,
allt från Julskiva, napphållare och spel,
att vinna julpåsen skulle inte vara helt fel!
Bok, skyddsängel och musik,
med finns även kosmetik,
oh drömmen skulle bli sann,
om jag stora julpåsen vann!

2012-12-09 23:05:50
68 Vivi

Hej!
Jag har ingen annan motevering än att om jag vann skulle jag dela med mig till nära och kära :)
Glädjen blir större när den sprids !
Kram

2012-12-12 09:11:34

Hade varit kul att vinna lite extra julklappar till sig själv och sina vänner! :)

2012-12-13 16:15:46
70 annsofi

jag vill vara med och binna tack

2012-12-14 01:10:08


Jag vill vinna för att kunna känna lite julglädje jag med. hela julen är ett enda stressmoment. Jag lider av depression, panikångest & social fobi och har två små barn. Vet ännu inte om jag kommer att följa med barnen & sambon på alla julfiranden eller om jag kommer sitta hemma. Båda barnen är födda med hål i hjärtat, och Alicia är opererad. Den här veckan har båda kollats med ekg och ultraljud över hjärtat och det visade sig faktiskt att Kevin är helt frisk nu och inte behöver kollas mer, och Alicias är oförändrat och hon ska inte dit igen på 1,5 år!! Fantastiskt va? Tycker vi är värda att vinna :)

Följer på BL som nummer 86 & 686 :)

KRAAAAAAM!

2012-12-14 18:30:23

Jag vill vinna av den enkla anledning att jag idag fick reda på att jag är arbetslös efter nyår och behöver all uppmuntran jag kan få! :)

2012-12-14 18:38:56

Hade varit drömmen att få vinna denna fina julpåse! Varför?? Jo för att jag verkar behöva det mesta i den, riktigt bra saker i ju! Sedan så brukar jag sällan tävla för jag vinner väldigt sällan men när jag såg detta innehåll så kunde jag inte motstå frestelsen!Ifall jag vinner så kommer jag recensera varje produkt & länka såklart!Älskar att recensera!

Svar: Har du en fin helg
Kaffehörnan

2012-12-16 18:18:08
74 Matilda

Era fulsnygga bloggar gör mig himla glad,
och jag måste säga vet ni vad?
Jag önskar mig denna julpåse fylld så att den svämmar över.
Den innehåller allt jag verkligen kan tänkas vilja ha och behöver.
En och annan present kan det självklart också bli,
om jag de andra tävlanden lyckas ta mig förbi.
Allt ifrån roliga spel till söta barnsaker och ljuvligt doftande te.
Håller nu tummar att ett litet under till jul kan ske.

Kram Matilda

2012-12-17 20:48:23
75 petra

Jag vill ju gärna vara med och tävla och varför just jag borde vinna är för att jag skulle ge bort de flesta av vinsterna :) Jag jobbar i kommunen som habiliteringspersonal på ett enskilt boende och våra brukare är mest människor med olika psykiska problem. Dels så har de inte så mycket pengar så de har råd att unna sig själva så mycket och för ett tag sedan startade jag och min kollega upp med att ha bingo där vi själva hade ordnat med olika vinster. detta var så uppskattat och den glädjen vi fick uppleva lever vi länge på. Tyvärr är det inte lätt att hitta sponsorer till sånt här så genom att vinna massa fina vinster så skulle jag kunna glädja så många andra människor som har det svårt i livet.

2012-12-17 22:58:52
76 Veiken

Nu följer jag både dig och Lica på Bloglovin :)
Jag vet att tomten inte har någon julklapp i säcken till mig. Vi har sagt att Musikhjälpen, Cancerfonden och Läkare utan gränser ska ha klappar i år.
Med lite tur kan tomten fylla säcken med klappar till mig med Stora julpåsen!

2012-12-17 23:09:55

Jag är gärna med och tävlar!

Min motivering till att jag ska vinna är att både jag och min släkt har haft en väldigt jobbig tid de senaste månaderna. Vi har förlorat den färgstarkaste och vackraste människan i våran släkt. Detta har lämnat ett stort tomrum hos oss alla, inte minst hennes barn. Skulle jag vinna så skulle jag dela ut en massa saker till min släkt för att visa dem hur mycket jag älskar dem, medan jag kan. Jag skulle även vilja lotta ut något i min egen blogg och försöka hitta en vinnare som har det svårt just nu och förtjänar lite extra uppmuntran som vi alla gör ibland.

Följer er på bloglovin.

Hoppas på vinst, och god jul!

2012-12-18 01:48:21
78 melina

är med! vill vinna för det är så mycket behövliga saker :D

2012-12-19 09:21:15
79 Jonna

Denna Julpåse skulle göra mig otroligt glad :)

2012-12-20 08:51:06

Denna motivering handlar om min kära mor, som har haft en hård stund:

Mor min ont i ryggen har,
hon är så himla rar,
i sin mage hon mig bar.
Nu i juletid, mor min haft en stressig tid,
all dessa uppoffringar hon gjort för oss med sin arbetstid.
Ja, min mor inte mycket pengar har,
en sådan present som denna vinst hade varit märkbar.
Julpåse jag vinna vill,
för att för första gången va tomten härtill.
Ja, tack för denna vinstchans kära bloggare,
hoppas ni får en rolig, fridfull och inte alltför snabb jul.

Följer er på bloglovin
Mourad K.

2012-12-21 22:37:46
81 Nelly

Dels så skulle det vara en väldigt rolig julklapp att få och för mej handlar julen om glädje och att dela med sej, så jag skulle dela med mej av priserna med vänner och bekanta! :)

Följer er båda på Bloglovin ^^

2012-12-22 22:40:30

Jag följer båda er på Bloglovin såklart;
Och är med att tävla om något så underbart.
Jag vill dela detta med mannen min;
För han är den snällaste nånsin.
Jobbar och sliter gör han varje dag;
Visa honom hur mycket han uppskattas vill jag;
I alla dessa produkter i tävlingen är jag kär.
Om jag vinner kommer jag att se ut så här - http://i45.tinypic.com/28l5s39.jpg
Alla vill ju bli en vinnare naturligtvis;
Men hoppas denna dikt hjälper min chans att vinna detta pris.

2012-12-23 00:48:47

Va kul med en så stor vinst! Jag skulle vilja vinna för att det verkar som en riktigt grym vinst och den innehåller mycket nödvändiga saker som jag skulle vilja ha, men jag brukar typ aldrig vinna saker .. Skulle bli grymt glad om jag vann!

2012-12-23 23:40:41
84 Sara S

Till mamma vill jag ge något riktigt fint,
hon får gärna bli förvånad så det slår slint.
I februari är det hennes 50-årsdag, inte
mycket kan jag göra på studiebidrag.
Hoppas att hon inte dåndimpen får,
om detta fick bli hennes present nästa år!
God Jul!

2012-12-24 19:05:49
85 Sanna

Jag är såklart med! :) Följer er på bloglovin och skickar kommentar till båda! :)
Om jag hinner vill jag vara med :D
Skulle vara superkul att vinna detta stora paket, extremt roligt. Skulle dela med mig av detta till mamma, syster och bästis. Superfina och velbehövda priser som skulle vara super! :) Fyller år om snart en månad så skulle vara superkul att vinna detta.
Julmusik skulle passa perfekt för stämmingen! :)

2012-12-24 22:42:20
86 kajsa

Först och främst skulle jag vilja säga, vem skulle INTE vilja vinna denna grymma julpåse?! Jag är iallafall en som verkligen vill vinna denna.

Jag vill gärna vinna för att skämma bort mig själv lite extra såhär i juletider! Eftersom att den är en julpåse med så mycket gott & blandat så skulle jag även ge bort lite till nära & kära och även göra dom glada! Hur bra blir inte det?! Jag blir jätteglad, och sen får jag även göra andra glada som är det absolut bästa jag vet!! Nu är det bara att hålla tummarna :-)

Jag följer båda på bloglovin redan!

2012-12-24 22:51:55

Vem vann?

2012-12-26 11:31:55

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback