Magisk kväll

Igår var jag glad att vara på ett ställe där 1 lovande artist vid namn Rebecka Karlsson sjöng. Oikos i Landskrona.
 
Hon står högt i mina ögon, bara 14 år men sådan utveckling så här långt. Fortsätter de så här kommer det bli en Sanna Nielsen, Carola kanske stora ord men det är så jag känner. Jag är inte rädd att sticka ut hakan.
 
Så sjöng hon just nu min favorit All OF Me, blev inte jättemånga foto tagna, jag ville vara närvarande och ta in intrycken. Jag fick geleben ( kände benen skaka ) då är det bra. Tack Rebecka.
 
Det jag inte visste när jag kom till stället var att en lovande artist skulle upp på scenen också.
Rebecka kallar upp Rebel Rugg Cassie, på ett unikt sätt sjunger Beckis och Cassie rappar.
Shit alltså vilket framträdande dom gör ihop samspelet, fick igång publiken också.
 
Cassie öppnar mina sinnen mer och mer, vilken begåvning.
 
Rebecka Karlsson
Rebel Rugg Cassie & Rebecka Karlsson


signatur kaffehörnan


2014-10-11 | 10:35:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()
1 Emmy

Har hon varit med i någon sångtävling någon gång? Tycker mig känna igen henne men vet inte varifrån :)

Svar: Hon har varit med i Talang men också varit med en hel del tävlingar runt landet
Kaffehörnan

2014-10-11 10:59:13

Så roligt! :)

sv: Tack! (: Härligt ha en bra lördag!

2014-10-11 12:22:11
3 Elin

roligt med unga talanger!
sv: det var det verkligen:)

2014-10-11 16:33:27
4 Emmy

sv;
Jaa, då är det Talang jag känner igen henne från! :)

2014-10-12 16:25:22
5 Johan

Det låter som en grym kväll, härligt!

SV: Det låter fint det! :D

Svar: Ja mycket härligt
Kaffehörnan

2014-10-18 12:25:54

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback