Jag stödjer Landskrona ridklubb

Jag hälsar er hjärtligt välkommen till min fotorunda  som idag var på Landskrona Ridklubb.
 
Låter bilderna tala för sig
 
Jag håller hårt i piskan så ni ej tar den :)
 
 Jag väljer att stödja Landskrona Ridklubb som förening
 
Handlar man på Citygross i Landskrona, så lämnar jag kvitto på ridklubben
 
Spelar jag på tex keno,stryktips,odds på Svenskaspel stödjer jag ridklubben
1 kr = 10 poäng
 
Jag kom till platsen och där möttes jag upp som skulle fota mig för dagen, tog på olika miljöer.
 
Jag vill tacka Jasmin på stallet för dagens fotostund och din kreativa inställning.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


signatur kaffehörnan


2014-10-07 | 21:58:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()

bra att lokala klubbar stöds av affärerna

Svar: Halloj ja verkligen
Kaffehörnan

2014-10-08 06:45:22
2 Bibbi

Alltid i farten 😉
Trevligt att få följa dig på dina upptåg 😃
Ha en fortsatt bra onsdag vännen !

Kram Bibbi

Svar: Tack så mkt jo man är lite i farten :) kram
Kaffehörnan

2014-10-08 07:51:31

Vad roligt du ofta har det:)

Svar: Japp
Kaffehörnan

2014-10-08 11:46:11

Sv: Tack så mycket! Gjorde gott för både kropp och själ minsann!

ha en fortsatt bra vecka!

Svar: Tack så mycket
Kaffehörnan

2014-10-08 21:07:16
5 anna

det är så mysigt med hästar

Svar: Ja verkligen härligt
Kaffehörnan

2014-10-09 08:01:27

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback