Kris

Fredrik och Filip presenterar program på program. Alla går bra.
 
Nu kommer dom med ett till som verkar kalasbra enligt mig, hoppas de kan bli bra.
 
Folk lever i förhållande som är åt helvete tokigt fel.
 
Det värsta är att folk är ihopa eller gifta med barn inblandade, bara för barnens skull.
 
Vem lurar dom ? Rätt svar: Barnen. Nästa tanke: Dom gör allt för att det ska se perfekt utåt  återigen utåt.
Detta gäller ALLA
 
Jag blir kriminellt förbannad på dessa människor, som beter sig så illa
 
Kanal 5
Tid: Ikväll kl 21.00
Program: Att göra slut
Programledare: Fredrik & Filip
 
 
 
 
 
 
 


signatur kaffehörnan


2014-10-30 | 14:36:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()

Tack ska du ha :D jag blev jätte nöjd!

2014-10-30 15:30:08
2 marina

sv. Det är helt okej med mig, väldigt trött bara. Hoppas att är bra med dig!

2014-10-30 19:24:56
3 Gina

Håller med fullständigt!

Svar: Jag blir upprörd över såna människor. Allt för utsidan utåt. Tänk så många år av deras liv som går åt spillo.
Kaffehörnan

2014-10-31 07:13:55

Åh har inte sett den, kanske borde ta igen det, den verkar bra!

Svar: Japp kommer kl 21 ikväll :)
Kaffehörnan

2014-11-06 19:21:20

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback