Spontanlänken varsågod

Jag körde något udda för ett tag sedan som jag döpte till spontanlänken. Jag hade ingen aning om upplägget i förväg, men nu kommer det.
 
Satt mig framför datan körde rätt ut, detta upplägg fick jag i huvudet, såklart kör vi på detta.
 
Klicka på bilden ovan
 
Denna person fick headern printad
 
 
Under här nedan finns 3 st varje länk döljer sig en blogg. Nyfiken klicka på.
 
Guld      Silver      Brons
 
 
Önskar en fin dag
 
 


signatur kaffehörnan


2014-05-28 | 10:45:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()
1 Linda

Oj, knep jag silverlänken :) tack så mycket, det var skoj!
Önskar dig en skön söndag.

2014-06-01 10:12:13

Oj, vad roligt! Tackar :)

2014-06-03 12:25:26

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback