Sojka & Walles event

Nu är jag hemma från Sojka & Walles press release.
Det blev en trevlig kväll och en smarrig frukost tillsammans med många härliga bloggare.
Vid frukosten fick vi en demonstration av Lush produkter.
Vi fick några fina goodiebags med hem.
 
Tack till Sojka & Walles som ordnade detta trevliga event!
Dessa två tjejer är rätt person på rätt plats, med mycket energi och flow.
 
 
Innehållet:
Skånsk honung egen bigård Jägersro
Karameller, är dom goda eller, jag säger håll i hatten :)
Vykort man kan skicka till någon, perfekt med portofritt
Infobroschyrer
 
 
Innehållet:
Härligt snygg och somrig tygkasse med jordgubbe på
Prover på schampo, balsam och dusch
 
 
 
 
Lite blandat innehåll i sista kassen:
Yoogout vatten
Yoogout värdecheck 75 kr
Bodysculpt super shake
Choklad
Kexbar
Estetica Kliniken
 
 
 


signatur kaffehörnan


2014-05-04 | 20:48:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()

Villken rolig och somrig jordgubbsväsk. Sugen på jordgubbar blir man åxo.

Ha en skön ny vecka nu😃

2014-05-04 22:10:19
2 Anonym

Låter som en riktigt trevlig helg :-)
Önskar dig en härlig ny vecka!

2014-05-04 23:31:49
3 Linda

Det låter som du har haft en toppenbra helg!
Trevlig måndag :-)

Linda

2014-05-05 08:40:50
4 Mia

Kul att träffas och få en person bakom bloggen, så mycket roligare att få träffas live tycker då jag :-D

Ha nu en finfin måndag!

//Mia

2014-05-05 10:06:17
5 Vivi

Hoppas du hade en trevlig helg, det hade vi :) det var kul att träffas !
Kram

2014-05-05 12:15:15
6 Clin

Ja, de har verkligen energi och utstrålar så mycket positivitet =)
Jätte skoj att träffas och hoppas vi ses igen

2014-05-05 12:56:19
7 Mia

Sv: ja vi kunde nog ha pratat på ännu några timmar, supertrevligt var det tycker jag o en fin avslutning på resan neröver.

Hoppas solen skiner på dig idag, här i Estockholmo är det strålande nu på morgonen fastän lite svalt.

2014-05-06 07:57:29
8 Vivi

Min favorit var nog lush ...gud så gott de luktade :)
Mja får se om jag byter...känns som om jag kanske skaffar ngt helt eget i så fall som inte tillhör ngn bloggdomän :P
Kram

2014-05-06 12:58:27

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback