Presenterar dödsryttare i globen

I detta inlägg presenterar jag en grabb som heter Johan.
 
Jag träffade på honom innan jag skulle på speedway Grand Prix. Han bjöd på bullar och kaffe. Träffade sambon och barnen också, jättetrevlig familj.
 
Mina tankar om Johan
 
Öppen, vänlig, 1 person utöver det vanliga, 100% äventyrare. Hur menar jag då ?
Allt annat än blyg och rädd för farliga saker. Känd som dödsryttare som kör i en glob 4 meter i diametern, upp och ner, kors och tvärs.
Han gav en privatföreställning av sina konster i globen klädd i byxor, t-tröja och hjälm, alltså inga skydd.
 
 
Tack för att ni tog er tid och er enorma gästvänlighet
 
 
Här kan ni se ett klipp från globen.
 
Liten glimt av Johan i globen
Jag provsitter motorcykeln
 


signatur kaffehörnan


2014-06-16 | 22:02:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()
1 ebba:)

sv: kul att det uppskattas:)

2014-06-16 23:53:01

nice

2014-06-19 14:46:14

Min pappa (Lenny lendix) Lennart truedsson körde i globen för sven andersson körde ävn i hop med bill corby baxton kul att se globen igen :D

2015-11-18 10:50:13

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback