Min första talangtävling live

Jag har varit på min första talangtävling någonsin, kommer ej bli den sista heller.
 
Det var grymt roligt att se och lyssna på alla dessa duktiga talanger.
Jag har ju lyssnat en del på YT vissa mer men en del nya har tillkommit för mig.
 
Jag drog till Malmö och inväntade talangerna utanför deras hotell där dom var innan spelningen, har bra kontakt med många av talangerna.
 
Jag lyckades ju välja en stor talangtävling som premiär :) AM Music
 
Rebecka Karlsson     Sofie Henrysson    Nicole Persson
 
 


signatur kaffehörnan


2014-08-25 | 17:24:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()
1 Vivi

Har varit roligt att följa dina inlägg om denna tävlingen på instagram :)
Har inte kunnat kommentera här på några dagar, vet inte varför... skickar gärna bilden men hittar inte din mailadress :P
Kram

2014-08-25 19:34:25
2 maria

Va roligt
Kram Maria

2014-08-27 19:30:38

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback