Hockefrillan borta

Nu är äntligen min hockey frilla borta och in med hypad frilla.
 
Jag provade ny salong idag Salong Figaro i Landskrona.
Superduktig tjej och trevlig. Dom hade stilfull inredning, jag gillade det verkligen.
 
Varför ska man stå när man kan sitta, våga vara kreativ, det har jag inte alls något emot :)
 
 
Hiss eller diss ?
Så här såg jag ut innan
 
 Vad tycks
 
 


signatur kaffehörnan


2014-08-28 | 21:26:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Tjenixen på dig!

Nu är vinnaren av Veckans blogg korad. In och kika om det blev DU! (: http://musicismyboyfriend.blogg.se/2014/august/bilder-som-formodligen-manga-bloggare-skulle-spara-i-sitt-arkiv-publicerar-hon-offentligt.html
Ha en fortsatt fin fredagskväll!

Svar: Tingeling du
Kaffehörnan

2014-08-29 20:08:50
2 maria

dunder !!!
Är allt bra ?
Kram Maria

Svar: Hej hoppJag mår bara bra, hur är de själv. kram
Kaffehörnan

2014-09-02 18:07:19

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback