Påsken är här

Hej denna Onsdag mitt i veckan dag
 
Påsken står för vår dörr och även konstrundan är här igen.
 
Jag har en tjej som jag kommit kontakt med, som sponsrat några tävlingar.
Hon ställer ut hon med. Duktig kreativ. Tina heter hon
 
Här finner ni karta på utställarna på denna länk SKHF
 
 
Ha nu en fin dag, senare idag kommer Maddes tips, det får ni ej glömma
 
Jag vill tipsa om en sida för er Tinas hemsida. Personligdesign kika gärna in " Tack "
 
 
 


signatur kaffehörnan


2013-03-27 | 09:30:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()
1 linda

Hej! Kul att du hittade till min blogg. Vilken klockren titel om kaffet. Så sant... man kan prata i timmar över en kopp kaffe eller te:) Ha en bra dag!

2013-03-27 10:05:48
2 anna

tycker att det är mysigt att påsken är här:) Kram

2013-03-27 18:34:53
3 maria

Ha en bra påsk nu och kul att allt går bra för dig med alla samarbeten
Maria

Kraaaaaaaaaaaaaaam

2013-03-28 07:44:37

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback