Ung Företag

Gomorron gott folk

Jag surrar runt på cyber, hittade en sida av en slump.
Blev nyfiken och kollade runt lite, det visade sig vara 2 unga grabbar som låg bakom denna sida.

Roligt att se när någon ung startar upp något nytt, och spel engagerar ju många runt om i stugorna.
I många hem sitter någon med en tipskupong i handen på lördagen och hoppas på 13 rätt.

Drömmen slår in och man kan köpa något man längtat efter länge, eller tänk er att slänga in en större summa på huslånet. Starta upp en shop, drömmar finns det gott om.


Det blir mitt tips denna tisdag, besök sidan redan nu. Var med i deras tävlingar



Vill ni läsa intervjun jag gjorde, hittar ni den HÄR



signatur kaffehörnan


2011-11-22 | 09:29:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()

Jag skulle aldrig kunna säga det om jag inte menade det... :) Kraam!

2011-11-22 11:30:47
2 Emelie

Coolt! :D Ha en fin dag,

kram! :D

2011-11-22 12:17:19
3 Carro

Är som sagt väldigt härligt att höra att det finns små entreprenörer både här och var ;o)

UF är verkligen en bra grej!



Hoppas du har en fin dag!



Kram

2011-11-22 12:20:14
4 Monrou

SV: tack tack :) du får jätte gärna göra reklam för mina praliner på din blogg om du vill :)

2011-11-22 14:04:37

Veckans blogg ligger nu uppe kolla in och se om det blev du annars anmäl dig bara genom att kommentera inlägget :)

2011-11-22 16:26:06

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback