Tillägnar en kommentar

Gomorron

Jag skrev ett inlägg om hur pratar folk, många av er har sett Ullared och Tefteå.
Säkerligen stora tittarsiffror så klart.

Jag måste få dela med mig vad jag fått, självklart får fokus i min blogg

Fredrik Än värre är det väl att du klagar och själv inte kan skriva ordentligt.

Jag skriver som jag tänker helt enkelt, inget märkvärdigt alls.
Jag är inte den bästa på att skriva rätt, det erkänner jag självklart
Jag driver ingen journalistisk rätt blogg
Jag kommer självklart höja samma gnälla när det behövs.

Kära Fredde: Kolla runt på många bloggar, ska du se hur folk skriver. Då räknar jag med att dom får en kommentar av dig.

Summa

Jag är glad att ha just Fredrik som läsare, vet ju också att han kommer vara mig trogen, han följer säkerligen mina klipp.
Om nu Fredrik är en kille, kan ju också vara en tjej




signatur kaffehörnan


2011-03-28 | 09:21:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()

Men att folk orkar bry sig och lägga ner energi på det, en blogg skrivs rakt upp och ner på som en annorlunda dagbok och ordet är fritt tycker jag om man då stör sig ge fan i att läsa den bloggen. Det är min åsikt bara.



Hoppas du får en go måndag och vi gillar dig som du är! =)

2011-03-28 10:12:27

Hejsan!

Ja för jag hamnade i soffan igen istället för duschen... Envetna magbacill!! ;( Kraam!



2011-03-28 13:22:54
3 bex.

det var den :)

2011-03-28 15:51:42
4 Anonym

- Ja idag känns det bättre! Tack för de fina kommentarerna! Tack!

2011-03-28 17:09:09

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback