2011 viktåret

Det finns ju massa olika teman varje år, jag vet ej det, men skulle kunna tippa vikt och hälsotema.

Att starta någon form av ändring i detta fall viktnedgång, dagens tankar.

Lever ni i ett förhållande, så krävs det uppbackning till 100 % av er partner, finner man ej den känslan, kan jag säga rakt ut
Vad är det för fel på personen, då är det inget bra förhållande, ni kommer få både motgångar och medgångar, är ni ensam, vem ska då trösta er om det går på fel håll.

Lyckas ni en månad att gå ner hela tiden, ska det berömmas, men samtidigt ska man stötta om det inte går bra en period.
Enkla orden, ja ja vi klarar det nästa gång, tillsammans ska vi lyckas.











signatur kaffehörnan


2011-01-11 | 11:19:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()
1 Pia

Du har så rätt så man måste få stöttning!



Jag hjälper min sambo med matlådor nu för fulla muggar för han har börjat köra med samma PT som mig för han har serr så fina resultat på mig. =)



Han har också stötta mig genom hela hösten och man måste finnas där för den andre, peppa i motgång berömma i medgång, svprt för vissa att göra men ett måste om man skall klara viktresan! =)



Tur att vi har sådnana glimrande andra hälftar.. ;)

2011-01-11 11:22:31

Ja nu kommer ju "efter-helgernas-all-mat-ångesten"...

Vilken dag som helst ska jag kliva upp på vågen, men inte riktigt än :-)

2011-01-11 11:35:35

Tack!

2011-01-11 11:52:38

Jag låg och läste ett bra tag... Sen vaknade jag av att grannarna borra... :P Gör bröd som inte behöver knådas... Lätt och enkelt ska det gå... :) Kraam!

2011-01-11 12:00:00
5 emel

sv. tack

2011-01-11 13:18:00

stöttning är viktigt, superviktigt, jag går åt andra hållet istället, har haft för låg vikt i många,många år och försöker nu att gå upp lite :)

kramar

2011-01-11 16:34:03

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback