Barnfamiljer

Familjen Annorlunda

Många har sett programmet på Tv 4, 8 ungar 10 ungar, mina och dina vise verse.

Vilken vanlig familj med 10 ungar får komma på cirkusutflykt, studsmatta, ringar, hoppa bock.
Åka på Safari, mata delfiner, skulle Lotta med alla ungarna ha den möjligheten.

Hade varit kul och veta vad man får om man är med i programmet, eller det är alla dessa utflykter, utlandsresor.
Åker storfamiljer på så mycket utflykter

Kom och tänka på en gullig pappa som var med i programmet, från skåne.
Han gillade ej när ungarna åt och kladdade med maten, då blev det smutsigt på bord och golv.

Stackars grabb, visst ja - ettåring äter ju med kniv och gaffel direkt, spiller aldrig. Då ska man bannemej ej skaffa ungar, då är man fel på det. Ta av dig kostymbyxan och på med jogging.  



signatur kaffehörnan


2011-02-22 | 16:47:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (15) Trackbacks ()
1 FS

Mardröm att ha så många barn... Vll inte äns se programmet.... Huja mig, min mardröm... ;)

2011-02-22 17:24:38

nej inte ska man ha barn om man inte kan med lite kladd och klet, jag tror nog att alla utflykter är betalda av programmet, hur annars skulle de ha råd att åka på det där viset

ha en fin kväll - kramar

2011-02-22 17:39:51

Svar: jag byggde in länken i ett ord som var fetstilat men du får länken här: http://nyheter24.se/modette/fridagrahn/2011/02/22/finalists/#respond

2011-02-22 18:34:13

Ja derby är alltid kul! :) Hoppas de är mer taggade imorgon!

2011-02-22 19:29:01
5 feztis

Hm.. jag tyckte första och andra säsongen av familjen annorlunda var kul att se på.. men denna säsong vette tusan tycker familjerna verkar så tråkiga!



Yes, idag har vi haft en rolig dag :) Hur har din dag varit?

2011-02-22 20:14:58
6 diana

Låter som en mardröm med så många ungar :/ Kladdar gör de och det är bara att gilla läget ;)

2011-02-22 20:21:59
7 Gilla

Jag har faktiskt aldrig tittat på familjen Annorlunda, mer än att jag har halkat in en stund nån gång.



Det förstår man ju att de har gage från TV-kanalen och utgifterna betalda. Inte kan man leva på det viset med så många barn.



På min tid, när mina barn var små, så var det nästan aldrig tal om att få gå på såna saker med oss. Det räckte inte pengarna till trots att vi bara hade tre barn.



Svar. Jo, det var minsann skönt att TVn blev färdig och det gick fort också.



Jo, det är sant att Metrobloggen lägger ner i april. Därför skapade jag en ny blogg, där jag lägger in alla min inlägg från Metro. Jag vill komma ihåg, vad jag har skrivit och visat i bilder och så. Det går jättebra, att kopiera och lägga över till den nya. Allt fungerar bra.



Kram/Gilla



2011-02-22 20:50:17

Svar: Okej, jaa :) Mår du bra idag då? :)

2011-02-22 20:52:03

ibland känner jag mig som dom på familjen annorlunda men så har jag bara 3 barn och udrar hur i tusen dem gör!?!? beundransvärt!

kramar

2011-02-22 21:09:32

Jag tycker det räcker med mina 3, hur hinner dom med alla.Som du säger, tror inte att vanliga familjer med måånga barn kommer iväg på såna utflykter!

2011-02-22 21:30:19
11 Fnulan

Tack för det fina besöket!



Vi är nog familjen annorlunda fast inte så många barn =)



sv; ja jag är så flitig så¨!

2011-02-22 21:56:07
12 Ulrika

Åh den är så kul att se. Jag har bara två barn men inte gör vi såå mycket aktiviteter som i programmet. Men men...det blir nog bra tv när det är fart & fläkt och händer nåt. :-)

Ha det så bra! :-)

2011-02-22 23:08:58
13 Nett

Alla i släkten både på mammas och pappas sida har många barn, själv lyckades jag med tre, fler skulle jag inte orka med ;) Kram

2011-02-23 08:04:35

Jag har tänkt precis likadant som dig. Hur många flerbarnfamiljer kommer iväg på sådana här resor och äventyr. Är det resorna och äventyren de får för att ställa upp i programmet eller vad? Och ja klarar man inte av kladd så är man nog helt fel ute om man skaffar många barn.

2011-02-24 08:20:39

Fy för den lede att åka till Ullared med SJU (7) barn!

Är dom inte kloka?.

Gör vad som helst för "bra" teve...?!

Själv sitter jag i helgen fast med 4 barnbarn,

(åldrarna är 1½-11 år...)

och det kan jag lova, det blir inte ens ett biobesök..

De får vara glada att de får mat på bordet,

och kanske få vara ute i snön och leka ;-)

Dessutom mutor (och ev hot) så de uppför sig,

och mormor får sitta i soffan med dator och bok inom räckhåll..



Tack för din trevliga kommentar hos mig,

det gjorde att jag hittade hit,

och jag kommer återvända,

var så säker!



Allt gott ;-)

2011-02-24 10:30:25

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback