Iphone

Hej söndagsbloggen

Ta chansen få 200 kr att handla för, sista dagen

Den moderna telfonen iphone 4 har tagit sverige med storm, jag har själv viljat ha en ny telefon.
Har funderat på några modeller, en av dom experia mini tangentbord. Har väl legat mig varmt om hjärtat, en kompis har en sådan. Jag är en sådan person som inte hastar iväg på något spontanköp när det gäller mobiler.
Köper alltid mina mobiler kontant. Nu i facit i hand, är det bra att heta Kaffehörnan, och inget ångest köp av experia mini.
Jag hade till 100% fått ångest, gått så långt att jag fått lägga in mig en veckas behandling.


Besökt lite butiker, smekt skärmen, testat att skriva sms, perfekt för Kaffehörnan
Här nedan är bara en del av hennes tankar

Tar gärna emot fler tankar av er som har iphone

Emelies ord om just iphone

Fördelar:

- Man kan gå in på internet enklare

- Bra för bloggare tycker jag

- Mini dator

- Enkel att hantera

- En sjukt rolig telefon där man alltid har roligt.

 
Nackdelar:

- Touchen ibland

- Att den är så ömtålig



signatur kaffehörnan


2010-10-31 | 10:41:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (11) Trackbacks ()
1 Mia

Hoppas du får en mysig söndag! :) kram

2010-10-31 10:44:00
2 Mia

Svar; Haha jaså, så kan det bli ibland! :P Haha ja det ska nog bli toppen idag! kram

2010-10-31 10:49:43
3 kicki

Dom tycket att det var gott och blev väldigt mätt.. skulle aldrig orka äta upp en sån själv..^^

2010-10-31 11:17:11
4 Pia

För mkt teknologi i en liten ask för min del...

Och om den är ömtålig så nej nej nej för mig med...



2010-10-31 11:48:23

vad mysigt :D

2010-10-31 15:02:44
6 feztis

Tack :) Har du haft en bra söndag?

2010-10-31 18:06:17

sv: ja verkligen, slippre ju frysa :D

2010-10-31 21:15:27
8 Cissi

Kul att du ville vara med i tävlingen! :)

2010-10-31 21:35:00
9 sanna

tack detsamma :)

2010-10-31 21:50:40
10 Sanna

Jag älskar min Iphone! Alla mobiler är ju ömtåliga så är man bara försiktig så går det bra. Jag har tappat min i asfalt utan en skråma. Dock har jag både skärmskydd och ett skal på baksidan.

En stor fördel (förutom det redan nämnda) med Iphone är att man kan göra den personlig! Finns det något särsklit man gillar så kan man ge sig på att man kan hitta ett skal som passar ens personlighet :)



Sv: Tack! :)

2010-11-01 18:43:24

Något som gäller dom här avancerade telefonerna som man talar tyst om är hur sköra dom är. Jag var på en Rockfestival i Augusti. Sonisphere i Stockholm där det mer eller mindre ösregnade i tolv timmar. Det var en stor festival, 50000 i publiken. Jag vet flera som fick sina Iphones och Androider förstörda. Elgiganten berättade att dom haft köer till reklamationsdiskarna veckan efter. Det sitter olika konstruktioner i dom här mobilerna som larmar ifall dom blir vattenskadade. T.ex. en typ av papper längst ner i en kontakt som ändrar färg av fukt. Så man snabbt kan avgöra och då får man inte ut ett öre. Inga garantier gäller. Att det regnar är ju inget extremt och dom här telefonerna kostar ju flera tusenlappar.

Jag har köpt en Sonim XP3 nu, den klarar en meter under vatten i en halvtimma och fall i betonggolv från två meter. Men då har jag inga finesser, kan bara ringa och smsa på den. Fast nu vet jag att jag kan lita på den.

2010-11-02 09:42:44

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback