Hunden som inte får sniffa

Det är väl härligt när man är ute, dessutom får man tips vad man ska skriva om

Man blir fundersam över vissa hundägare

Var ute och gick, helt plötsligt går en gubbe med sin hund förbi mig, inga konstigheter.
Hundar luktar och sniffar på sin runda, helt naturligt, oj har jag blivit så smart ha ha

Hunden ville lukta på ett ställe, men söta hundägaren ville framåt tydligen, samma visa 4 - 5 gånger i rad gubben bara ryckte i kopplet. Stackars hund fick ej sniffa/lukta denna runda.

Hur tänker vissa hundägare, rak på sak - när denna gubbe var kissnödig, precis när första droppen kom - så bommar vi igen han, så får han inte kissa mer från någon trycker på knappen varsågod och kissa herre
Hur kul hade han tyckt detta var, från en skala 1 till 5
Ska jag vara grym, och de vill jag vara i detta fall - gubben är kissnödig släpp fram mig - vad gör jag, låser toalettdörren - och säger kissa i byxan. Bli en bra hundägare först

Jag säger införskaffa hundkörkort för bävelen. Att ha hund är inte bara gull gull aaa så söt du är, så duktig, värsta är folk kommer kanske fram till gubben och säger, vad söt hund du har, men de dom inte vet - han är grym mot hunden.

Ett hårt och grymt inlägg blev detta

signatur kaffehörnan


2010-10-22 | 19:34:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()
1 mimo

sv: nämen tack så mycket, hoppas din fredag har varit bra och hoppas du får en trevlig helg :d

2010-10-22 20:29:52
2 Pia

Hahahahaha, du är så förbannat rolig... Stänga dörren och säga kissa i byxan! Asg!!!!!



Ok, om man gått länge med hunden ca 40min så den fått kissa av sig ordentligt så kan jag med säga till Rex att nu räcker det att nu går vi fär då är han inte ens kissenödig men inte rycker jag undan han mitt i pinket för det hade jag inte själv heller viljat li bortryckt från toastolen när jag sitter där som skönast och sipprar...



Om man nu inte vill att ens hund skall lukta så får man ge den klara raka direktiv efter att den fått rastat av sig att nu motionerar vi och inget annat men tydligen så hade denna stackars farbror som kommer få kissa i byxan när han möter kaffehörnan missat ngn bit...



Ja visst vore hundkörkort ngt bra!

2010-10-22 23:26:47
3 Znogge

Fy skäms, så gör man inte! Hundar ska få nosa så mycket de vill. Nästan i varje fall ;-)

2010-10-24 09:01:24

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback