Det suger

Gokväll

Jag tog en kina buffe därefter storhandla jag, det suger verkligen.
Jag blev verkligen megatrött, alla krafterna gick ur en, precis som om man blir drogad, så kändes det som
Nu vet jag inte hur det känns, jag nyttjar inte droger.

Summan av detta, det är tur att jag inte har några ungar. I så fall hade jag sagt till dom sätt på xbox, pappi måste sova.
Jag är stolt 0 barns människa

Jag skulle kunna tänka mig att, många som har ungar idag, skulle garanterat kunna vara utan.

Det här med att gissa påsens innehåll, är inte lätt. Jag kommer göra det lite enklare för er

signatur kaffehörnan


2010-10-29 | 17:53:51
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()

De blev något fel med länken ! men nu är den rätta länken uppe :)

2010-10-29 18:38:18
2 Pia

Härligt att höra att du är en stolt 0 barns förälder, för det är jag med.. Inget säger att jag aldrig vill ha barn men man skall ha tid att hinna vara med de små och uppfostra de med vilket inte alla föräldrar har i dax läget, varför skaffer de ongar om de inte har tid, jag fattar inte.. Det övergår mitt förstånd!



Hahahaa jaaa en buffe brukar glöra en sömnig men vad smart av dig att äta innan storhandling för annars hade det varit säkert ett och annat gotta med om du vart hungrig..



Kan det vara en dammsugare i påsen då, ja en bakelse inte städmaskinen...

2010-10-29 19:19:27
3 Mia

Svar; Jodå det kändes helt okej. Vill bara få resultatet nu också! :) kram

2010-10-29 19:28:56

Så lite såå :)

2010-10-29 20:03:39

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback