Är vi förvånad

Jag måste bjuda på ett klipp från Svt play som sändes 4 Oktober

KLICKA HÄR

Jag älskar bara Skånetrafiken.

Varför står dom på sig att vi ska åka mer tåg och lämna bilen hemma, vilket pucko har kommit på detta.
Tåg har funnits i många år, men tyvärr har dom inte kommit långt i utvecklingen

Är det för varmt klarar dom inte av trycket
Snö är ju omöjligt, de har vi sett mycket
Gör nåt åt skiten


Har skrivit om detta innan jag vet, men de känns bra att påpeka

Mycket med säkerhet i samhället, men någon sådan har inte trafiken, den är långt borta
Så som i många tillfällen, måste det ske en olycka innan kostymnissarna ska vakna.
Väntar på olycka = då ska jag bannemej fira med kaffe och 3 bakelser



signatur kaffehörnan


2010-10-07 | 01:10:20
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()
1 LIENE

Godmorgon:)

men se titanic någon gång då. Det är väl aldrig för sent. Dock är jag glad att jag kan jämföra med hur jag tyckte om filmen när jag var liten och hur jag tycker om filmen nu. Om några år ser jag filmen med andra ögon igen säkert.

2010-10-07 09:04:07
2 Pia

Ja visst är det dåligt att de inte tar åt sig av kritiken och bättrar på för då hade kanske folk valt mer att åka tåg.

2010-10-07 09:16:51

bra själv då? :)

2010-10-07 13:11:19
4 Pem

Usch ja, men visst e de så att de måste "hända" nått innan den "händer" nått

Tragiskt!

2010-10-07 14:04:55

Firar med dig då!

2010-10-07 18:08:48
6 Helen

Hejsan



Visst är det hemskt med allt tågstrul? Drabbades själv i somras, tack och lov ingen olycka bara otur med tågvagnar, spår och signalfel etc.



Det är ganska dystert och grått i Hbg för tillfället, både ute och inne. Man skulle behöva en rejäl dos energi :) Kul du ska med på bloggträffen! Jag är inte helt hundra än, syster & svärmor fyller år då.. :( Kram och ha en bra dag!

2010-10-08 09:14:52

Sv: absolut roligt medd bloggträff =)



Skånetrafiken är inte mycket bättre när det gäller bussarna.. Jag gick med en gipsad handled i en vecka efter att ha åkt med dom. Och då SATT jag ner! Så svår stukning att dom inte ens kunde avgöra om nåt var brutet eller inte utan en magnetröntgen..

2010-10-11 21:16:34

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback