Telefonkö

Hej alla godis bitar

Ilandsproblem

Många blir förbannade att sitta i kö hos företagen, vad det än gäller kö som kö
Varför hetsa upp sig över detta problem just nu är du nr 174 ditt samtal är viktigt för oss.Varför lägga på luren ?
Hur många tänker som just DU ja just DU som blir irriterad, tänker alla som du så kommer kön att vara nr 1 rätt snabbt.

Dagens moderna tid har alla trådlösa och högtalarfunktion, problemet är löst.
Då kan ni göra något annat medan ni väntar

Folk säger har inte tid att sitta och vänta, ska mata ungarna, så skriker Lotta stoppa inte lerat i munnen, sen händer nästa circus, då har lilla Fia spytt. Men ändå i detta härliga circus behåller du din plats vips du är nr 1.
Jag säger ungar är härliga



signatur kaffehörnan


2010-11-16 | 12:20:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()
1 Pia

Telefonkö är väl helt ok men dessa jäkla knapptryckanden till höger och vänster innan man kommer fram om man nu kommer fram till ngn människa imed allt är ju röststyrt, det hatar jag innerligt.

Man vill ju prata med en människa och fråga inte bara knappa in alla möjliga nuffror i telefonen då är väl inte problemet löst men det verkar vissa företag tro.. ;)

2010-11-16 12:54:58

min med :D

2010-11-16 13:43:12

hej kul att du lämnade ett avtryck hos mig

vill hitta någon som kan hjälpa mig med min blogg men inte lätt det.vart hittade du mig då?



läst lite i din blogg och du har nu en som kommer följa den kan jag lova

2010-11-16 14:57:11

jag vet ;)

2010-11-16 15:14:49
5 sandra

Ja, det var ju smidigt :D

2010-11-16 15:51:10
6 Mita

Jamen det är ju såååå typiskt med hundar och ungar när man sitter eller för alldel står i telefonkö. Dom hittar på alla tokigheter som finns, för att få uppmärksamhet. Spelar ingen roll om man springer runt där med telefonen tryckt mellan örat och axeln,har man snäckan ploppad in örat så nog fasiken ramlar den ur.

Men jag klagar inte,onej....

Kram vännen!

2010-11-16 16:27:56
7 fanny

tack jag sov riktigt bra, man får ny energi av en liten nap:) haha påskkort redan?

2010-11-16 17:21:56

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback