Fredagsmys

Hej gott folk

Idag är det fredagsmys, så jag drar mig tillbaka, och inga fler inlägg kommer idag

Återkommer imorron med tänkvärda tankar

Ha de så bra

Fredag idag och Taco, hoppas ni inte fastna i taco dippen

Jag var med i en lite tävling hos lindblads man kunde vinna inbjudan till bloggsvar, tack så mycket grabben

Koder och jag det är samma typ säg till pizzabagaren renovera bilen typ
Rara Emme hjälpte mig supertack

Så nu är det bara att ställa en fråga

signatur kaffehörnan


2010-11-19 | 19:34:00
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()
1 feztis

Låter trevligt :)



Hehe, det kommer snart ett inlägg om vad det var vi gav dom :)



Hoppas du får en mysig kväll!

2010-11-19 20:21:05

Ja de är bäata dagen på månaden när jag kan koppla av med min vän hon jag alltid kallar gumman min i mina inlägg :)

Hon är bara världens bästa vän hade velat ge henne nåt som visar hur mycke hon betyder för mig men pengar när man går på sjukbidrag är de inte fett av kan jag ju erkänna ;( Jag fick en förtidig julklapp av henne idag WOW säger jag bara en HTC wildfire mobil de kallar jag snällt :)

Lägg inte ut denna kommentar är du snäll för finns såna som inte har med de å göra å vill inte att dom ska veta vad jag fått av henne så snäll lägg INTE ut detta behåll de för dig själv är du snäll????



Jag kallar henne min ÄNGEL för hon är verkligen de så skulle vilja ge henne nåt som har med ängel att göra men kan faan inte komma på vad, har ni nå förslag??????



Kram Laila

2010-11-19 20:26:25

Hej vännen!

Lika bra att jag håller mig bakom lås och bom så att det blir en lugn kväll... Med två av mina män: Legend of the seeker och Spartacus... ;P

Ha en toppenkväll! Kraam!

2010-11-19 20:29:41
4 Pia

Mys lite för mig med, sitter på jobebt...

2010-11-19 20:41:03

ja visst var dom :( men haft en bra kväll då? =D

2010-11-19 22:45:38

Japp jag anmälde mig till ditt nyhetsbrav de stämmer bra ;)



Om du vill får du gärna rösta på mig som veckans blogg på denna länken jag är nr 4



http://liasplace.blogg.se/2010/november/finalisterna.html



Kram Laila

2010-11-19 23:54:19
7 Pia

Nej nej nej jag surfar i fika rummet inte i trucken, kan bli alvarliga konsekvenser om man surfar och kör samtidifr.. ;)

2010-11-19 23:54:49

Vart ska jag bekräfta vännen så gör jag de genast???



Tack för din röst vännen



Kram Laila

2010-11-20 00:27:29

sv: bra! det verkar som att alla gillar snön.. förstår mig inte på folk.. haha! :) kram!

2010-11-20 00:58:20

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback