140. 000

Men hallå Girls and Boys ja ja nu är de mest tjejer om läser min blogg, de är inte fy skam tycker jag.
Jag vet en kille som läser och kommenterar Patrik
Men de finns säkert fler killar som läser, men inte kommenterar. Fick en kommentar DU har inte gjort något klipp på länge, NEJ de är sant. Men de kommer att komma.

Tyra & Bella show gick i veckan, tjejen som har fler besökare än 20 - 30 bloggare ihop på en månad.
Tjejen jag pratar om är Kissie misse släpp in katten en hungrig jamande kisse, har varit inne hos henne ett fåtal gånger. Jag har äntligen sett programmet, kunde ingen stoppa hennes snurrande på stolen, lite nervösaktigt kanske en aning. En sak är säker, hon drar till sig intresse medvetet eller omedvetet - självklart måste hon ha något som folk nappat upp både bra och dåligt. Är hon osäker eller medvetet smart

När hon gick från studion sjöng hon - kissen smyger olé olé
Ni undrar kanske var ordet olé olé kommer, då ska jag berätta

Lite info
Sök på coffeeboy6 på YT
Kaffehörnan har fanclub på Facebook

De var på Metrobloggen tiden förra året, där jag blev känd som Tossig kille
Jag gjorde ett klipp som har setts av nästan 140.000 träffar, 30.000 på 48 timmar kan ni själv tänka er vilket tryck på YT. Kaffehörnan drar mer folk än fotbollsspelare i allsvensk klass med en boll i krysset.
Massvis kommentarer - med massa Ris så klart, men också massa positiva reaktioner. Till och med lilla Kävlinge i skåne har ungdomar sjungt Tossig kille olé när man varit där, tänkt många gånger men va fan e detta, men samtidigt vet man att man engagerar folk. Bara för ett tossigt klipp med humor.

signatur kaffehörnan


2010-05-16 | 14:43:37
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()
1 Jennie

Sv:Nope brukar inte titta på det!

2010-05-16 14:58:51
2 Diana

Jag har inte sett det omtalade klippet. Jag har liiite svårt för när folk gör bort sig, haha!

2010-05-16 15:19:23

tack :D men det är inte en klocka...det är ett armband :D

2010-05-16 16:23:57

sv: jag ska plugga, jobba och åka till psykologen, inget spännande i veckan alltså :)

2010-05-16 16:57:29

det var verkligen irriterande att hon snurrade på stolen hela tiden :o

2010-05-16 17:45:48

Sv: Tackar! Ja kött är riktigt gott.

2010-05-16 18:11:09
7 emelie

tackar tackar :D jo det gjorde gyrmt ont, det kan jag lova

2010-05-16 18:56:37
8 Pia

Har inte kollat på ngr kissie missie och jag intresserar mig inte för henne heller.

Gillar ine korkade Stockholmsbrudar och specielt omd e gör sig korkade med.. Gah, den där Blondinbella, vilke ..... och nu pratar vi inte mer om det.. ;)

Men jag gillar kaffehörnan, det är huvudsaken.. =)

2010-05-16 20:22:36
9 Pia

Hundar de drömmer som vi människor, ibland roligt, ibland romantisk och ibland tom med mardrömmar.. Så jag tror att de "pratar" i sömnen när de gör så samt springer och är lyckliga..

En gång vaknade vi mitt i natten av att Rex ylar i sömnen, vi tror att han hade en mardröm för han fattade ingenting när han vaknade..

2010-05-16 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback