Jag blir snyggare

Gomorron
Ja ha uppehåll i fotbollsallsvenskan Malmö vann med 2 - 1 igår mot BP.
Var inne i 2 butiker på Entré, hänger dom på min idé kan de bli ett trevligt inslag. Jag kan vara den första med denna idé i så fall, men säker är jag inte.

Idag ska jag göra mig snygg i håret, slingor ska de bli, då blir jag snyggare, låter kanske kaxigt att säga..

Jag säger bara en sak Kyckling Vindola är de hett eller hett



Detta var något i hästväg får man säga så het mat, jag visste ju att de skulle vara starkt. Gott ändå, ris och sallad och kyckling. Stundtals kände man panik nästan, var jag avtänd innan så på 2 röda blev hag så het.
Jag kunde bjudit in alla på Entré för en het stund.


Vi höres med före och efter bild

signatur kaffehörnan


2010-05-25 | 08:31:12
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()
1 Pia

Hahahaha, tack för morgon skrattet.

Om man var avtänd så blev man het på 2sek!!

Jag bara älskar dina komentarer! =)



Var det indisk mat, det brukar vara dunder iden!

2010-05-25 08:46:34

nej jag trodde att man bara skulle skriva JAG ÄR MED... brukar inte vara med och länka i bilder i tävlingar om det inte är något jag bara måååååste ha :P



men kanske en annan gång att jag är med och tävlar!

2010-05-25 10:03:22
3 Yvonne

Det är gott med stark mat men det finns ju gränser.ha en bra dag! Kram!

2010-05-25 10:05:21
4 MyzaaN

Hej!

LÅter ju kul :D måste ut på lite saker ibland ;D

tackar för din röst :D kram

2010-05-25 10:32:41

Åhå, indiskt slår aldrig fel! :-)



SV: ja, han får nog sitt straff tids nog.

2010-05-25 11:36:48
6 Mita

Men jisses, sån mat kan man ju inte äta bland folk,svetten rinner ju,och sen får man gå och duscha,hi,hi.

Lycka till med slingningen...

Kramiz!

2010-05-25 11:46:26

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback