Vill synas

Ikväll kommer jag presentera vinnaren i doftljustävlingen

Igår presenterades våra mysiga bönder
Jag gillade verkligen nr 3, vilken snygging alltså he he

Visst man ska ha visioner, sina önskemål
Dessa tjejer får inte ha tattoo,piercing, rökare. Den senaste tiden har de ju varit fullbokade och blivit poppis, alla ska smycka sig, de ligger i tiden.
De var kanske just den tjejen han sökte som hade Det, tyvärr hade hon en liten fjäril på sin kropp.

Får han några brev, så får han be dom ta av kläderna, tjejen kan ju mörka, är kanske inte där för hans skull, vill bli en tv kändis och få tid i tv rutan.

Fick en fråga av Emma Lou / vad jag tyckte själv
Jag har inget emot folk som har tattoo och piercingar, kan vara både sexigt och charmigt
              



signatur kaffehörnan


2010-05-04 | 09:49:44
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Vad tycker du då, är det okej med tatuering eller ej? Även om man inte gillar tatueringar själv, kan verkligen en liten drake på nedre benet påverka en så himla mycket? Att man enligt en sådan person blir en sämre människa? Tänk om han blir jättekär i en tjej, den goaste bruttan i Sverige. Han vill nästan gifta sig med henne - MEN damdamdammmm, så ser han tatueringen och gör slut.



Självklart får alla tycka som de vill...

2010-05-04 10:05:11
2 Carina

Haha, du vågar inte säga annat än att tatueringar är sexigt. Vi känner ju en som har flera stycken hoho.

2010-05-04 12:20:47

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback