Vilken dag

Tjenixen

Vilken trevlig dag de varit, modell tema Flint som eleverna skulle skapa, jag frågade en elev tidigt om hon ville göra  på mig. Först var de läraren som skulle visa, så de blev 2 projekt på mig.

När projekt 2 var klart så tvättade jag av mig, men allt gick ej bort, men så var de en snäll elev som skrubba bort de sista man tackar.
Lite glitter kvar i ansiktet, men vad gör de jag är ju en glittrig kille.

Bilder på projekt 1 samt projekt 2 som eleven gjorde, kommer att läggas ut.

Kommer att skicka bilder till den duktiga elevn först, kan ju vara roligt och ha de hon skapat, hon tog bara med sin mobil.



signatur kaffehörnan


2010-03-29 | 17:38:25
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()
1 Pia

Hahaha så nu är det dax för oss att se en flint kaffehörnan, spännande! =)

2010-03-29 17:49:29

Hejsan!

Tack så mycket. Jag hoppas verkligen det blir bättre snart! Har du haft en bra dag? =)

Kram

2010-03-29 22:00:36
3 feztis

Låter som du haft en rolig dag :)

Nu blir det natta här, hoppas du får sova gott i natt!

2010-03-29 22:06:42
4 Mita

Du har haft en bra dag ser jag,vad skönt. Även min dag har varit strålande. Full fart när dom små barnbarnen kom på besök, hela huset fylls av liv och rörelse.

Jag däckade i soffan sen när dom åkt hem.Dags att pusta ut,hi,hi.

Ha det gott vännen,

kramiz!

2010-03-29 22:24:56

Mandelpotatis (krokpärrer) är lite avlånga och krokiga, dom har en härlig gul färg och är jätte god att göra mos på

Kram

2010-03-30 09:48:05

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback