Kaffehörnan i flint

Gokväll Sverige

Kommer med 3 bilder ikväll på flint projektet detta är lärarens projekt, elevens projekt kommer imorron

Så här är jag i flint, jag har en magkänsla att bilden ser ut för något annat ändamål / patient som vi säger, vi ska inte skoja om denna räliga sjukdom.

Tack för en trevlig dag på Mist skolan



Som hon gick lös alltså tösabiten, gick ej o stoppa helt enkelt. Jag som precis tänkte på smurfsången Hallonsaft ge mig mer hallonsaft nu ha ha

Här har vi ett färdigt projekt tema flint.
Vilken färg alltså verkligen snygg, jag ser framför mig ett hav med orangetröjor Hollands landslag i fotboll




Hon var kreativ idag, de brukar hon vara heja Holland, kan se  killar springande på en plan skrika och böna in med Kaffehörnan ha ha eller vinka till publiken. Läckert med slingor, påskfjädrar nu till påsk



Borsta tänder visa tänderna, upp med händerna



signatur kaffehörnan


2010-03-29 | 22:40:44
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()
1 Pem

Sicka bilder........jag bara måste få fråga.....hur kommer de sig att du blir målad såhär......blir du fotad eller modellar du efteråt eller e de vara för utbildnings skull som du ställer upp?!

Vilket fall som helst så tycker jag att de e kul å se dina bilder som du lägger upp.......

God morgon K!!!

2010-03-30 04:50:38

Ojj ojj ojj,hehe.. detta måste ha varit svårt att tvätta bort eller?? sicken fräsig färg =)

Rolig Prick du!!!

Hoppas du får en lika trevlig påsk oxå..

2010-03-30 08:59:08
3 Pia

Kaffehörnan vart ju mkt snyggare o orange flint än den andra! Men jag föredrar en kaffehörna med hår på! =)



Ha en bästaste tisdag vännen!

2010-03-30 09:03:41
4 feztis

God Morgon!

Vilka fina bilder :)



Hoppas du får en toppen dag! Själv ska jag försöka blir frisk.. vaknade täppt och shit.. blää

2010-03-30 09:26:04

SVAR: JAAAAAAAAAAAa, det är så skönt att ens bloggabstinens är över nu, hahahha :-)

2010-03-30 10:48:49

Tur att man inte möter dig en mörk natt när du ser ut så där=)

Kram

2010-03-30 11:58:40

Ojojoj! Gick det att tvätta bort? :-)

Kram

2010-03-30 13:53:28
8 sara

Läskig du ser ut :P

2010-03-30 19:18:22

Inte alla banners. En del har jag uppe eftersom samarbetet fortfarande pågår. De som jag har tävlingar med samt skriver recensioner åt. Dessutom har jag färre läsare nu mot Metrobloggen, så jag tjänar inget på mina annonser i dagsläget. Trist, men aaah, that's life.

2010-03-31 11:53:07

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback