Svar på en fråga

Jag fick en fråga av awwiee

Svar på frågan varför bytte jag till blogg.se

Jag ville gå vidare och starta om något nytt, dessa tankar har jag haft länge, långt innan Metro slutade att betala för godkända sidvisningar.

Jag har varit trogen metro länge, inget fel på att blogga där.

Som spiken i kistan, blev jag utnämnd till veckans bloggare på Metro, de är inte många som blivit uppringd av Metro för en intervju. Jag är stolt över det, då vet man att man lyckats.

Tanken var att jag skulle starta upp en hemsida, med blogg och hela klabbet, kollade runt lite på webbyrå. Men de blev för mycket pengar att lägga i nuläget.

Jag har ju en god vän, Saannis, som kan sin sak att designa, samråd med henne, varför inte börja blogga på blogg.se. Ja varför inte, så var processen igång.

På blogg.se kan man välja bort reklam mot en kostnad. Mina planer och idéer hur jag vill forma mitt sätt att blogga. Metro hade aldrig tillåtet, därför har jag gjort mitt på metro. Jag skriver ej på metro aktivt, bara lite, när jag behöver promota saker.

Som ni ser så har jag samarbete med Mist, om man handlar i butiken på Entré Malmö får man 10% om man säger Kaffehörnan mellan 20 – 30e i månaden. Dessutom ligger det ett presentkort och väntar med ett belopp, som någon kund kommer bli glad för, så de lönar sig att kika in i butiken.

En del fick erbjudande att fortsätta på Metro fast dom ej betala ut, jag fick ej något erbjudande, jag är inte ledsen för det.

Ännu en butik som jag samarbetar med, de är jag glad för att kunna presentera, Housing. Ni som handlar i webshopen får 10% om ni slår in rabattkoden Kaffehörnan. Om ni väljer att handla lite eller mycket spelar ingen roll, valet är ditt.

Mina slutord

Jag sörjer inte att jag slutade blogga på Metro fast jag tappade läsare, istället har jag vunnit något. Här kan man höja butiker och göra reklam som man vill utan att någon skickar en kommentar eller mejl SÅ FÅR MAN EJ GÖRA, har viss erfarenhet av det på Metro.

Jag är samma person och kommer blogga på som vanligt, fast jag inte är på Metro. Har ni min gamla och långa metroadress, justera om till den korta och lätta adressen www.kaffehornan.se



signatur kaffehörnan


2010-06-07 | 09:39:58
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()
1 sofia

De har du rätt i :)

Men samtidigt behöver jag blogga för att få ut alla mina tankar.

Måndag blir nog rätt seg, längtar bara till imorgon

2010-06-07 11:00:32
2 Erie

Ha det så bra ! Kram

2010-06-07 11:12:47

men vilken komplimang!



Ja men jag inspireras ofta av andra, jag vil dela medmig av inspiration! Leggis in my heart!

2010-06-07 12:47:52

haha ja det är kinky ;P men jag hade lätt varit med:P!

2010-06-07 12:57:01

haha ;) men kombinera ett snyggt linne! Sats på kläder fårn VILA eller Gina Tricot! :D De är v´billigt och snyggt!

2010-06-07 13:03:41

ja inredning är kul kikar in det senar.. är i skolan nu :D

2010-06-07 13:09:30
7 Carro

Hejsan!

Spännande att du bytt bloggportal och himlarns smart drag att arbeta med sponsorer och övriga samarbetspartners! Måste lägga manken till lite bättre jag åxå ;o)



Ha en härlig dag!!!

2010-06-07 13:28:15
8 MyzaaN

sv ja min mamma är så snäll och ger kläder till emej ;D världens bästa mamma :D

2010-06-07 16:14:41
9 Em

Det är viktigt att känna att man kan blogga som man vill, så jag förstår att du bytte bloggsajt.

2010-06-07 16:43:56

Hur är de med dig

kram

Lilla My svarade:

Tack vännen det är lite mycket med nya jobbet, som inte riktigt har blivit som det var tänkt. Visste inte så mycket om bemanningsföretag innan jag hoppade på det tåget tyvärr men nu vet jag lite hur dom funkar och det har inte varit till det positiva tyvärr.Men det är bara bita i det sura äpplet en tid framöver sen får jag se vad jag gör? Kramiz

2010-06-07 20:04:57

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback