Köttbullar i näsan Marcus

Stoppa inte köttbullar i näsan Marcus, var får jag allt från
Skicka gärna en kommentar mannen när du läst

Svar till Marcus

Vilken musikstil och artister gillar du

Pop rock reggae är ett härligt gung i. Jag är väl egentligen allätare på musik. Men opera kan jag skippa, kom ihåg festivalen förra året Malena vad sjöng hon egentligen, hörde någon vad hon sjöng. En bunke ylande hundar ha ha. Dansband lyssnar jag med på, man ska inte skämmas för de när man är ung.

Artister

Thåström, Wiehe, Timotej, Sanna Nielsson. Den oslipade diamanten Kaffehörnan Låten som hela sverige talar om Tossig kille olé olé. Blogg.se har fått en ny stjärna

Per Gessle gillar jag skarpt, vilka låtar han gjort. Tänk så många kärlekspar de blivit genom hans låtar.Tex Tycker om när du tar på mig, vilket hångelparty.

Kung av sand, När alla vännerna gått hem – måste nämna körtjejen H Josefsson, vilken röst.

Generellt gillar jag mest svenskt, eftersom jag kan ej engelska, fattar nada – kan ju sjunga mera knark åt folket, in med nålen i armen, laget runt med flaskan. Nu bana jag iväg lite.

Hoppas du är nöjd med svaret Marcus, köttbullarna kan jag rulla till dig, men makaronerna får du själv koka.

Hej så länge



signatur kaffehörnan


2010-06-09 | 15:00:24
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()
1 Marcus

Jodå, jag är nöjd med svaret. Tack ska du ha! Jag är väldigt musikintresserad, därav nyfikenheten. Och Thåström är grymt bra, jag såg honom för några veckor sedan i Hässleholm. Gessle är helt okej :)



Den där "Du ska inte stoppa köttbullar i näsan Marcus" har jag fått höra sjugen för mig hur många gåner som helst, haha. Du borde kanske spela in den som ett videoklipp snart? Börjar sakna dina tossiga klipp, hehe.

2010-06-09 15:42:30

härligt att höra, jo allt är bra med mig med :D , sommaren är allt för härlig, dock är de inte så fint här i växjö :/

2010-06-09 15:58:13
3 awwiee

aha okioki :)

2010-06-09 16:03:14
4 Em

Sv: Hahaha! Jag skall försöka förlåta dig så gott jag kan.

2010-06-09 17:22:55

Tack så mycket :d

2010-06-09 20:09:02
6 sandra

Det är det absolut! Vad händer idag då?

Kram

2010-06-09 20:34:13
7 feztis

hehe yes precis som det ska vara ;)

2010-06-09 22:02:00

sv; hehe tack :D



är allt bra med dig? kram

2010-06-09 22:31:22
9 Pem

Jag e nog oxå allötare tror jag, ällä ja nästan i allafall.

Kikar in lite senare på din tävlig.....god morgon?!

2010-06-10 07:57:51

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback