Hårda pix

Tiger hade en böjelse, han gillade tjejer många tjejer ha ha
Nu har lilla Elin gjort ett drag, Tiger får inte ha  flickvänner inför barnen. Oj oj tjejen är tuff minst sagt.

Puttenuttan säger jag bara, vilket årtal lever tösen på ? idag är de ju så här, dina barn våra barn, bonusbarn så fint de heter. Folk skiljer sig hittar ny partner - vi måste ha kärleksbarn. Ungarna blir ju snurriga idag, kallar på pappa - nej de var inte min pappa.

Tiger har 2 val, han får aldrig skaffa barn med någon annan alt 2 han får hoppas på en son.
För de med tjejer skapar bara problem.

Läs artikeln Här Aftonbladet.se

Ett annat krav hon borde skapa, är ju att han ej får krama tjejer.

Jag vet inte vi lever nog kvar på 1980 talet, då kramades väl inte motsatta könet varann.
Folk får för sig saker och de snackas, kramar jag någon tjej och folk sser det, eller man är ute med en tjej, då är man ihop typ. Jag mingla med en tjej igår, hon gav mig en kram, ops ops hopppas någon inte såg.
Då har vi nåt ihop




signatur kaffehörnan


2010-06-30 | 08:52:10
Länka detta inlägg Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()
1 Pia

Jo det är bara bra med Pia, hur är det med bästaste kaffehörnan?



Hahaha, jaa hårda bud från Elin..

Hon gör det enbart imed hon fortfarande har känslor för han, då lägger vi tjejer käppar i hjulet på er karlar tills vi har kommit över....

2010-06-30 09:25:43

Haha, kan han gott ha med sig ;D



sv: Allt bra här! Sj då? =D

2010-06-30 09:26:58

sv. vad bra då :D



bara för att jag jobbar nu, ville jag bara säga att det tar längre tid för mig att svara på kommentarer. bara så du vet <3

2010-06-30 11:12:54
4 Pem

Ja de e ju sjukt att folk inte kan hålla sig te de dom sagt att dom ska hålla sig te! Tänk att livet ska vara så svårt i kändisvärlden! hahahaha

2010-06-30 12:15:12

Fast, ser de allihop ut som hon den där strippelistrippan så kan jag ju fatta att hon inte vill ha ett knippe paraderande framför sina småttingar?

Ska egentligen inte uttala mig, har inte läst artikeln.

Sv. Tack! Go´natt!

2010-06-30 23:46:56

Kommentera inlägget här:

Men glöm inte att kika in dessa vinnare: Hjartebarnsmamman | Kenneth


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback